Isobar przygotuje kampanię promocyjną Radia Zet
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia Zet należącego do Eurozetu.
Isobar będzie odpowiadał za strategię, kreację oraz egzekucję we wszystkich kanałach tradycyjnych i internetowych planowanej kampanii Radia Zet.
Szczegółów na jej temat ani agencja ani stacja obecnie nie podają. Podobnie - nie ujawniają pozostałych uczestników przetargu. Wiadomo jedynie, że Isobar będzie pracować dla Eurozetu projektowo.
Ostatnią kampanię reklamową Radia Zet, realizowaną w ub.r. z okazji jubileuszu rozgłośni przygotowała agencja Ars Thanea.
Według badania Radio Track od marca do maja br. udział Radia ZET w rynku radiowym pod względem słuchalności wyniósł 13,9 proc.
Dołącz do dyskusji: Isobar przygotuje kampanię promocyjną Radia Zet
To jest twoje zdanie jakoś inne rozgłośnie mają tam aplikacje i śmigają moim zdaniem Windows Phone jest zaraz po IOS bo Android to szmelc zresztą Google ma wprowadzić coś nowego .