"Ja+Zdrowie" - nowa usługa z zakresu telemedycyny w ofercie Plusa
Sieć komórkowa Plus rozszerzyła swoją ofertę o usługę dostępową z zakresu telemedycyny "Ja+Zdrowie", obejmującą m.in. konsultacje z lekarzem 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną oraz informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich.
"Ja+Zdrowie" jest usługą dostępową do "Wirtualnej Przychodni", która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady czy skonsultować wyniki badań, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Wymagana jest instalacja na smartfonie lub tablecie aplikacji i połączenie się przez internet.
Aplikacja "Ja+Zdrowie" każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, a w przygotowaniu dostępna jest także wersja dla iOS. Transfer danych związany z usługą "Wirtualnej Przychodni" jest udostępniany w ramach usługi dostępowej "Ja+Zdrowie". Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.
Usługa "Ja+Zdrowie" została udostępniona przez Plusa w ofercie Ja+ Abonament i jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę. Więcej informacji o usłudze jest dostępnych na stronie plus.pl/zdrowie.
Partnerem medycznym rozwiązania jest spółka Falck Medycyna - podmiot leczniczy pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).
Dołącz do dyskusji: "Ja+Zdrowie" - nowa usługa z zakresu telemedycyny w ofercie Plusa