Jacek Gmoch w kolejnej reklamie „cenowych mistrzostw świata” w Lidlu (wideo)
Do emisji trafiły nowe spoty z głosem Jacka Gmocha reklamujące ofertę „Cenowe mistrzostwa świata” w sklepach Lidl. Kolejne odsłony akcji będą prowadzone co tydzień.
Jacek Gmoch w nowych reklamach Lidla bardzo obrazowo i emocjonalnie przedstawia kolejne produkty dostępne w sklepach tej sieci w ramach promocji „Cenowe mistrzostwa świata”. Reklamy, utrzymane w stylistyce piłkarskiej transmisji, wykorzystują nie tylko głos Gmocha, lecz również strzałki i znaczki charakterystyczne dla jego analiz meczowych.
„Cenowe mistrzostwa świata” w Lidlu potrwają do końca czerwca. W każdym tygodniu w promocji będą dostępne nowe produkty, czemu towarzyszyć będą kolejne reklamy z Gmochem.
>>> Jacek Gmoch głosem Lidla - reklamuje „cenowe mistrzostwa świata (wideo)
Cała kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. główne kanały), radiu, internecie (m.in. działania na facebookowym fanpage’u Lidl Polska) oraz w formie materiałów POS (gazetki, plakaty, billboardy). Lidl Polska nie podaje, z którymi firmami współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tych działań.
Dołącz do dyskusji: Jacek Gmoch w kolejnej reklamie „cenowych mistrzostw świata” w Lidlu (wideo)