Jak kosmetyki radzą sobie w social media (raport z Facebooka i YouTube’a)
Na Facebooku, YouTubie i Twitterze niezmiennie najpopularniejszymi wśród polskich profili są te Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego. W nowym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl marketingowcy, badacze i blogerzy analizują, jak w social media radzą sobie marki kosmetyczne.
Facebokowy fanpage Roberta Lewandowskiego zyskał w październiku 193 tys. użytkowników i na koniec miesiąca miał ich już 5,55 mln. Dodatkowo jego konto na Instagramie obserwuje 506 tys. internautów.
Wśród polskich fanpage’y więcej użytkowników ma tylko Chupa Chups (6,03 mln), głównie dzięki temu że przypisano do niego fanów globalnego profilu tej marki.
Na YouTubie najwięcej subskrybentów - 2,54 mln - ma Sylwester Wardęga, któremu rekordowa popularność klipu z psem-pająkiem (więcej na ten temat) zapewniła też wzrost w rankingu pod względem ogólnej liczby wyświetleń filmików - jego 40 klipów obejrzano 360,2 mln razy, a podobne wyniki zanotowały tylko wytwórnie muzyczne mające na swoich kanałach po kilkaset, a nawet ponad tysiąc materiałów wideo.
Raport NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl jak co miesiąc zawiera rankingi najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach (pod względem liczby i aktywności fanów), a także podobne analizy czołowych kanałów na YouTubie i kont na Twitterze.
W październikowym raporcie pod lupę są wzięte marki kosmetyczne działające w social media. Piszą o nich Martyna Kłosińska (ze Zjednoczenie.com), Joanna Stopyra (Beauty Management PR & Marketing to Women), Anna Ledwoń (ClickCommunity), Ewa Piechór (Grupa IQS), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (Sentione), Dagna Ważyńska (Knowledge Hub), Damian Zieliński (VideoMill), Marcin Żukowski (Mintmedia) i Oskar Berezowski (NapoleonCat), a także blogerki Katarzyna Tusk i Karolina Baszak.
Dołącz do dyskusji: Jak kosmetyki radzą sobie w social media (raport z Facebooka i YouTube’a)