SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ za darmo dla wszystkich klientów, czyli otwarte okna operatorów

Platforma cyfrowa Canal+ udostępniła za darmo wszystkim abonentom paczkę Canal+ Filmy i Seriale w Canal+ online. Podobne promocje obowiązują obecnie u konkurencyjnych operatorów: Polsat Box, Play/UPC Polska i Vectra. Mają zachęcić klientów do poszerzenia pakietu przed okresem najlepszej sprzedaży usług telewizyjnych, który przypada w grudniu.

W listopadzie abonenci satelitarni Canal+ z niższymi pakietami mogą sięgnąć po serwis streamingowy Canal+ online, aby cieszyć się szerszą ofertą. Usługa działa na telefonach, komputerach, telewizorach i przystawkach z Android TV/Google TV (Sony, Philips, Xiaomi, TCL, Mi-Box, Chromecast z Google TV), Tizen (Samsung), WebOS (LG).

Jakie kanały można przetestować za darmo?

W skład paczki Filmy i Seriale wchodzą kanały: Canal+ Premium, Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Family, Canal+ 1 i Canal+ Dokument. Wiele stacji wchodzących w skład Canal+ online można cofnąć do 8 godzin (catch up TV).

- Do 30 listopada odkodowaliśmy opcję Canal+ Filmy i Seriale klientom oferty satelitarnej, którzy nie posiadają jej w swojej ofercie. Jest to już drugie takie okno w tym roku, ale tym razem kanały na żywo są odkodowane wyłącznie w serwisie Canal+ online dla abonentów.  Bez dodatkowych opłat udostępniliśmy również kolekcję na życzenie Canal+ Premium, która jest dostępna zarówno w Canal+ online dla abonentów, jak również w Canal+ online na dekoderach 4K – informuje Wirtualemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik Canal+ Polska. Akcja powinna zwiększyć zainteresowanie usługą Canal+ online, która w wersji dla abonentów zawiera znacznie więcej kanałów niż dla subskrybentów.

 

Choć z promocji mogą skorzystać abonenci z szybkim i nielimitowanym internetem, to operator pomyślał też o odbiorcach tylko satelitarnych. - Okna otwarte to działania promocyjne realizowane we współpracy z nadawcami. Dzięki takiemu rodzajowi promocji nasi Klienci mogą zapoznać się z dodatkową ofertą programową i skorzystać z niej w przyszłości, jeśli przypadnie im do gustu. Do okien otwartych trafiają pozycje z wielu różnych kategorii. Ostatnio z okazji wyborów w oknie otwartym był dostępny kanał TVN24. Z końcem października zakończyło się natomiast okno otwarte kanału BBC Earth. Obecnie w oknie otwartym dla klientów satelitarnych są dostępne kanały History i History 2 i towarzyszące im kolekcje - tłumaczy Kaniowski.

 

W Polsat Box podobne akcje kilka razy w roku

Nie tylko Canal+ zabiega o to, żeby klienci skorzystali z wyższych pakietów. Użytkownicy forum.satkurier.pl piszą, że niedawno dla abonentów z tańszymi pakietami zakodowano National Geographic i TVN Style. Jeszcze na początku listopada można było korzystać z AXN White, AXN Spin HD, 13 Ulica, BBC Brit, BBC Lifestyle i BBC Earth.

- Promocja otwarte okno jest dość powszechnym narzędziem promocyjnym na rynku płatnej telewizji. Dla abonentów niższych pakietów programowych to porcja dodatkowej rozrywki zapewnianej przez nas w prezencie oraz okazja do zapoznania się z propozycjami programowymi danych stacji przed podjęciem decyzji o  wyborze nowego pakietu. Akcje otwartych okien organizujemy kilka razy w roku, a trafiają do nich kanały z wyższych pakietów. W zależności od okazji, z jakiej prowadzona jest kampania, stacje są dobierane tematycznie, jak np. z okazji Dnia Dziecka, lub bardziej przekrojowo przy działaniach prowadzonych np. w okresie świąteczno-noworocznym, kiedy chcemy zapewnić dodatkowe treści całym rodzinom - tłumaczy Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu, właściciela marki Polsat Box.

Firma nie zdradza jak otwarte okna wpływają na wybieranie droższych pakietów. - Danych dotyczących sprzedaży poszczególnych pakietów nigdy nie podajemy. O kolejnych tego typu promocjach będziemy informować, jednej z nich można się spodziewać w okolicach świąt Bożego Narodzenia - tłumaczy Zomer.

W Vectrze promocyjnie Discovery, FX i National Geographic

Vectra wyjaśnia, że do końca listopada, promocją „otwarte okna” objęte są trzy kanały: Discovery Channel, National Geographic i FX, który 7 listopada zastąpił stację Fox. - Decydujemy się na promocje w modelu „otwarte okna” na poszczególne kanały telewizyjne z kilku powodów. Zależy nam, by dostarczać naszym klientom jak najszerszy wybór różnorodnych treści – model „otwarte okna” pozwala zapoznać się z nowymi kanałami, do których wcześniej mogli nie mieć dostępu. O wyborze konkretnego kanału do promocji decyduje często również zbliżająca się premiera interesującej pozycji w ramówce, ciekawe wydarzenie warte wypromowania bądź nadchodzące święto – przykładowo z okazji Dnia Dziecka udostępniliśmy w ramach modelu „otwarte okna” wybrane kanały dziecięce - wyjaśnia biuro prasowe Vectry.

Operator zapewnia, że włączenie dodatkowych stacji nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. - Model „otwarte okna”, umożliwia klientom zapoznanie się dokładniej z naszą ofertą, a szansa wypróbowania nowego kanału czy pakietu może zachęcić do jego późniejszego zakupu. Warto podkreślić, że otwierając okno, użytkownicy nie ponoszą dodatkowych opłat, po upłynięciu czasu promocji – kanał wyłączy się automatycznie - tłumaczy sieć kablowa.

W UPC Polska promocja na AXN Spin i AXN White do 14 grudnia

Podobne promocje oferują także Play i przejęta przez niego sieć kablowa UPC Polska. - Play zapewnia swoim klientom wolność wyboru i dlatego czasowo udostępnia im możliwość obejrzenia wybranych kanałów, które są dostępne w wyższych pakietach. Klient zainteresowany ramówką kanału dostępnego w ramach okna otwartego może zdecydować się na zmianę posiadanej oferty tak, aby obejmowała właśnie dany kanał. Takie działania mają na celu promocję treści dostępnych w ofercie Play i są przygotowywane wspólnie z partnerami, czyli nadawcami. Mogą one być związane z wprowadzeniem nowej ramówki, innymi zmianami czy własnymi działaniami promocyjnymi nadawców – informuje biuro prasowe Play.

Także klienci tego operatora mogą się zapoznać z ofertą FX po rebrandingu. - Obecnie proponujemy naszym klientom otwarte okno na kanał FX (do 30 listopada), a w przypadku osób korzystających z telewizji UPC kanały Telewizja wPolsce.pl (do 9 listopada), AMC, FX, Golf Channel (do 30 listopada), 13 Ulica i Sci Fi (do 6 grudnia) oraz AXN Spin i AXN White (do 14 grudnia) - wylicza Play.

Dołącz do dyskusji: Canal+ za darmo dla wszystkich klientów, czyli otwarte okna operatorów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tv
W polsat box promocje są zazwyczaj na kanały, których nikt nie ogląda- AXN-y, 13 Ulica, AMC...
odpowiedź
User
Hmm
Dziwne, że nie odkodowali dla abonentów wersji satelitarnej.
odpowiedź
User
...
Będzie okno w T-Mobile?
odpowiedź