775 tys. widzów „Jaka to melodia?”. Show Rafała Brzozowskiego straciło prawie 300 tys. widzów
Po ponad dwóch tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” w sezonie 2023/2024 ogląda średnio 775 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 28 sierpnia do 11 września 2023 roku wyniosła 775 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,71 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,47 proc. w grupie 16-49 i 5,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 3 września. Śledziło go średnio 964 tys. osób.
Mniej widzów
Dla porównania, na początku poprzedniego sezonu (tj. w okresie od 3 do 17 września ub.r.) teleturniej „Jaka to melodia?” w Jedynce śledziło 1,05 mln osób, co przełożyło się na 12,64 proc. udziału w 4+, 6,85 proc. w 16-49 oraz 7,90 proc. w 16-59. Tytuł stracił 270 tys. widzów.
Gospodarzem „Jaka to melodia?” od sezonu 2019/2020 jest Rafał Brzozowski. W sezonie 2018/2019 teleturniej prowadził Norbert „Norbi” Dudziuk, a przez poprzednie 21 lat w tej roli występował Robert Janowski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: 775 tys. widzów „Jaka to melodia?”. Show Rafała Brzozowskiego straciło prawie 300 tys. widzów