Norweski sposób na zdrowie w nowej kampanii Möller’s
Marka Möller’s (Orkla Care) wystartowała z najnowszą kampanią pod hasłem „Norweski sposób na zdrowie”. Przygotowała ją agencja Publicis Healthcare.
Möller’s to norweska marka specjalizująca się w produkcji tranów i kapsułek z kwasami omega-3, z blisko 170 letnią historią.
W 2022 roku Orkla Care podjęta została decyzja o odświeżeniu platformy komunikacyjnej tego brandu.
Idea, która zapoczątkowała kierunek komunikacji wzięła się z obserwacji, że Norwegowie żyjąc w surowym klimacie, przez lata musieli wypracować rozmaite patenty wspierające odporność i kondycję. Niezwykłe sposoby przekazywane w formie podań i legend stały się inspiracją do opowiedzenia zabawnych filmowych historii i do puenty odsyłającej do współczesnych rozwiązań – produktów Möller’s.
W kampanii przygotowanej przez agencję Publicis Healthcare zestawiono norweską legendę z nowoczesnym produktem.
Kampania wspiera szeroką gamę tranów Möller’s dla najmłodszych oraz produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg, oraz zdrowe serce dla dorosłych.
Do zadań agencji Publicis Healthcare należącej do struktur Publicis Worldwide należało wypracowanie platformy komunikacyjnej wraz z ideą dla obu grup produktów Möller’s: tranów i kapsułek.
Spoty dla obu produktów zostaną wyemitowane w głównych stacjach takich jak TVN, czy Polsat oraz stacjach tematycznych. Kreacje dla obu produktów będzie można obejrzeć w Internecie, SoMe, na VOD, materiałach w punktach aptecznych oraz w drogeriach takich jak Rossmann. Za produkcję i post produkcję odpowiada studio Artcore, a filmy reżyserował Tomasz Knittel.
Dołącz do dyskusji: Norweski sposób na zdrowie w nowej kampanii Möller’s