Wyniki Kanału Zero i Kanału Sportowego podczas Euro. Stanowski tłumaczy
Kanał Zero zanotował na YouTube większe liczby od Kanału Sportowego i Meczyków przy okazji spotkań reprezentacji Polski na Euro 2024. Komentarz w tej sprawie zabrał Krzysztof Stanowski.
- Ostatni mecz Polaków, więc można podsumować, jak to wyglądało w internetach. Bardzo się cieszę, że Kanał Zero został zdecydowanym liderem - napisał na portalu X Krzysztof Stanowski. Następnie wskazał na najwyższą liczbę widzów na żywo w jednym momencie w programach youtubowych Kanału Zero, Kanału Sportowego i Meczyków po meczach grupowych naszej kadry na Euro 2024.
- Po Francji:
Kanał Zero - 49 000
Kanał Sportowy - 13 000
Meczyki - 4000 - Po Austrii:
Kanał Zero - 52 000
Kanał Sportowy - 13 000
Meczyki - 4500 - Po Holandii:
Kanał Zero - 39 000
Kanał Sportowy - 15 000
Meczyki - 7000
Jak oglądały się trzy kanały z materiałami o Euro?
A jak to wygląda w zakresie odsłon poszczególnych nagrań? Studio po meczu z Francją zebrało dotychczas w Kanale Zero 437 tys. wyświetleń, w Kanale Sportowym 340 tys., a w Meczykach prawie 48 tys. W Kanale Sportowym był to jednak materiał trwający ponad dziewięć godzin na żywo, zawierający w sobie także studio przedmeczowe i komentarz samego spotkania. Nagranie przed meczem z Francją obejrzało zaś w Kanale Zero 127 tys. osób, a film przedmeczowy w Meczykach wyświetliło 41 tys. osób.
W przypadku starcia z Austrią audycja pomeczowa Kanału Zero zanotowała do dziś 522 tys. wyświetleń, a Kanału Sportowego 341 tys. W tym drugim przypadku ponownie trwała prawie 9 godzin, a uwzględniała także studio przed rozpoczęciem spotkania oraz komentarz meczu. Nagranie Kanału Zero przed starciem z Austriakami ma 186 tys. odsłon. Dwa materiały przed tym pojedynkiem w Meczykach zobaczyło 60 tys. i 75 tys. widzów, a studio pomeczowe 67 tys.
Czytaj także: Takie są liczby “Ground Zero”
Jak było w pierwszym spotkaniu Polaków na Euro przeciwko Holandii? Kanał Zero wyemitował materiał, w którym pokazał łącznie studio przedmeczowe, komentarz w trakcie spotkania i studio pomeczowe. To nagranie uzyskało 527 tys. odsłon. Podobnie wyglądało to w Kanale Sportowym - jeden film obejmujący treści przedmeczowe, komentarz do samej rywalizacji na boisku i treści pomeczowe (296 tys. widzów). Nagranie po spotkaniu z Holendrami w Meczykach zebrało 76 tys. widzów, a przedmeczowe filmy 88 tys. i 45 tys.
Jeden z użytkowników portalu X odpisał Stanowskiemu: “Stano, podałes statystyki wygodniejsze dla Kanalu Zero, widzę np. wczorajsze programy po meczu, KS 243 tys. wyświetleń, Zero 348 tys. więc różnica znacznie mniejsza. Dziennikarz odpisał mu: “No nie, musisz sprawdzić czas trwania programu. My mamy program przedmeczowy i pomeczowy rozbity na dwie transmisje. Oni robią całodzienny stream, żeby w totalu to lepiej wyglądało.”
Wielu ekspertów i zaangażowanych dziennikarzy
Gośćmi Kanału Zero w trakcie mistrzostw Europy są m.in. były selekcjoner Czesław Michniewicz czy dziennikarz Przemysław Pełka. W nagraniach pojawiają się także m.in. Krzysztof Stanowski, Andrzej Twarowski i Przemysław Rudzki. W Kanale Zero gościnnie obecni są m.in. byli selekcjonerzy Jerzy Brzęczek oraz Jerzy Engel czy były piłkarz Marek Koźmiński. Do tego stali eksperci i współtwórcy m.in. Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Robert Podoliński czy Jakub Wawrzyniak.
Czytaj także: Tak polskie media relacjonują Euro
W Meczykach występują m.in. dziennikarze Tomasz Włodarczyk, Łukasz Wiśniowski i Mateusz Święcicki, a gośćmi są m.in. Zbigniew Boniek, Michał Żyro i Tomasz Kupisz. Kanał Meczyków ma obecnie 196 tys. obserwujących na YouTube, Kanał Sportowy 998 tys., a Kanał Sportowy 1,17 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Wyniki Kanału Zero i Kanału Sportowego podczas Euro. Stanowski tłumaczy