Sigma Bis i Media Group chcą kupować dla kancelarii premiera reklamy w prasie
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącego zakupu powierzchni reklamowej w prasie zgłosiły się tylko dwie agencje: Media Group i Sigma Bis - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych działań będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacja zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów. Chodzi o zakup powierzchni reklamowej w dziennikach, tygodnikach, dwutygodnikach i miesięcznikach, ogólnopolskich i lokalnych.
Oferty w nim złożyły dwie agencje: Media Group i Sigma Bis - obie zaproponowały taką samą cenę: 984 tys. zł. Pierwsza z nich wskazała określone stawki za zakup określonych powierzchni reklamowych, druga - nie upubliczniła ich, zasłaniając się tajemnicą handlową.
Wśród wskazanych przez KPRM dzienników ogólnopolskich są "Dziennik Gazeta Prawna", "Fakt", "Gazeta Polska Codziennie", "Nasz Dziennik", "Puls Biznesu", "Rzeczpospolita" i "Super Express".
Wśród tygodników Kancelaria wskazała takie tytuły, jak "Chwila dla ciebie", "Gazeta Polska", "Gość Niedzielny", "Niedziela", "Tygodnik Solidarność", "Sieci", "Tele Świat", "Tele tydzień", "To & Owo TV", "Twoje imperium", "Tygodnik do Rzeczy", "Idziemy" i "Życie na gorąco".
Na liście gazet lokalnych jest kilkadziesiąt tytułów, głównie są to tytuły wydawane przez Polska Press Grupę, której wlaścicielem jest Orlen, większościowy udziałowiec agencji Sigma Bis.
Sigma Bis obecnie odpowiada za zakup reklam w prasie do kampanii zlecanych przez Kancelarię Premiera - po wygranym przetargu w ub.r.
Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Media Group chcą kupować dla kancelarii premiera reklamy w prasie