„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 72 tys. egz.
W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 337 406 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,62 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 286 823 egz., po spadku o 8,35 proc.
Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,50 proc. do 262 156 egz.
Oczko niżej znalazł się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 29 proc. do 175 813 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 459 936 | 337 406 | 337 406 | 459 953 | 342 975 | 342 975 | -1,62% |
Świat Kobiety | 416 942 | 286 823 | 286 823 | 412 922 | 312 954 | 312 954 | -8,35% |
Dobre Rady | 399 000 | 262 156 | 262 156 | 452 000 | 303 073 | 303 073 | -13,50% |
Poradnik Domowy | 268 000 | 175 813 | 175 813 | 373 117 | 247 623 | 247 623 | -29,00% |
Claudia | 278 489 | 166 436 | 166 436 | 322 910 | 205 677 | 205 677 | -19,08% |
Olivia | 234 941 | 137 792 | 137 792 | 264 957 | 185 529 | 185 529 | -25,73% |
Cała Ty | 180 500 | 104 352 | 104 352 | 202 500 | 129 708 | 129 708 | -19,55% |
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 15,63 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 459 936 | 337 406 | 337 406 | 449 925 | 296 984 | 296 984 | 13,61% |
Świat Kobiety | 416 942 | 286 823 | 286 823 | 389 913 | 277 439 | 277 439 | 3,38% |
Dobre Rady | 399 000 | 262 156 | 262 156 | 388 000 | 254 326 | 254 276 | 3,10% |
Poradnik Domowy | 268 000 | 175 813 | 175 813 | 273 940 | 169 137 | 169 137 | 3,95% |
Claudia | 278 489 | 166 436 | 166 436 | 288 880 | 165 540 | 165 540 | 0,54% |
Olivia | 234 941 | 137 792 | 137 792 | 199 964 | 119 167 | 119 167 | 15,63% |
Cała Ty | 180 500 | 104 352 | 104 352 | 179 000 | 94 074 | 94 074 | 10,93% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 72 tys. egz.