„Kocham szycie” - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. „Uzupełnienie segmentu advisory & crafting”
Od 14 września br. w sprzedaży ukaże się premierowe wydanie miesięcznika „Kocham szycie”, skierowany do miłośników szycia i projektantów. Tytuł wprowadza na rynek Wydawnictwo Burda - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pismo jest uzupełnieniem naszego segmentu advisory&crafting - wyjaśnia Zuzanna Potocka, senior bussiness manager w Burda Media Polska.
Nowy miesięcznik Burda Media Polska skierowany jest do osób, które chcą zgłębić podstawy krawiectwa, interesują się trendami i chętnie eksperymentują z nowymi fasonami.
Magazyn zawiera instrukcje i inspiracje, przygotowane specjalnie dla czytelników „Kocham szycie”, które w klarowny sposób przeprowadzą czytelnika przez proces przygotowania wykrojów, a następnie szycia modeli. Redaktor naczelną pisma jest Anna Blaut-Welna, szefowa redakcji „Burdy”.
„Kocham szycie” zadebiutuje na rynku w czwartek 14 września br. i będzie ukazywać się w cyklu miesięcznym w cenie 12,99 zł. Pierwszy numer liczy 80 stron i ukaże się w nakładzie 25 tys. egz. Tytuł będzie dostępny w salonach prasowych w całej Polsce.
- „Kocham Szycie” jest uzupełnieniem naszego segmentu advisory&crafting, który od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Kupujemy coraz chętniej i coraz więcej ubrań polskich projektantów, wybieramy rzeczy uszyte w kraju. Jako wydawca magazynu Burda i platformy burda.pl jesteśmy blisko społeczności szyjącej i reagujemy na jej potrzeby. Szycie to pasja, która łączy ludzi i pomaga rozwijać swoje umiejętności. Chcemy wykorzystać cenną wiedzę osób, które praktykują techniki szycia i kroju od lat i przybliżyć je miłośnikom domowego krawiectwa - tłumaczy Zuzanna Potocka, senior bussiness manager w Burda Media Polska.
W pierwszym numerze magazynu czytelnicy znajdą 39 wykrojów dla kobiet, dzieci i młodzieży oraz propozycje akcesoriów. Będą inspiracje modą z wybiegów, a także porady jak uszyć płaszcz, kurtkę i futerko. Czytelniczki będą mogły przygotować jesienne ubranka dla dzieci oraz sportową odzież plus size.
Do współpracy przy pierwszym numerze wydawca zaprosił m.in. Kasię Szczepaniak, założycielkę marki Proximite, a także projektantów współpracujących z platformą sprzedażową Showroom.pl.
Wprowadzenie magazynu na rynku wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży w całej Polsce, w sieci kin Helios, a także działania autopromocyjne.
Dołącz do dyskusji: „Kocham szycie” - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. „Uzupełnienie segmentu advisory & crafting”