Krzysztof Rosiński managing partner i CTO SalesTube
Krzysztof Rosiński dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako managing partner i CTO. Przez ostatnich 10 lat pracował w Google.
Rosiński będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.
Jak podano w komunikacie "jego dotychczasowe doświadczenie ma pozwolić na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłynąć na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym".
Ostatnio w Google
Krzysztof Rosiński od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy.
W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych, oraz transformacji cyfrowej dla strategicznych klientów Google w regionie EMEA.
W 2020 roku dołączył do Google Cloud gdzie stworzył i zarządzał globalną organizacją (EMEA, APAC & JAPAN) i rozproszonymi zespołami złożonymi z inżynierów, architektów, projektantów UX i menedżerów produktu.
Przed Google Rosiński pracował siedem lat w Gemiusie, wcześniej był prezesem DataMind.
Krzysztof Rosiński, w swojej karierze zawodowej pracował jako analityk, data scientist, a także konsultant biznesowy. Był mentorem w ramach programu Google Campus, stypendystą i absolwentem Google Business Academy, który realizowany był we współpracy z Duke University.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Rosiński managing partner i CTO SalesTube