SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lavazza promuje w internecie wariant Qualita Rossa

Rozpoczęła się kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.

W kampanii skierowanej do millenialsów Lavazza przekonuje, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być.

Seria zdjęć i gifów przedstawia sytuacje, którym daleko jest do ideału - plama ketchupu na właśnie założonej koszuli, przypalony garnek podczas przygotowania śniadania czy zniszczone mieszkanie przez ulubionego pupila. A co może być zawsze idealne? Filiżanka świeżo przygotowanej kawy, szczególnie gdy jest to Lavazza Qualita Rossa.

Przygotowane materiały promowane są w mediach społecznościowych.

Czasami coś może popsuć nawet najlepszy lunch. Weź łyk kawy Qualità Rossa i poczuj radość nawet w nieidealnych momentach. #sipofjoy #łykradości #QualitàRossa

Opublikowany przez Lavazza Poniedziałek, 22 marca 2021

Za koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, produkcją zająło się Graffiti Film. Autorami zdjęć jest duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik.

Cut The Mustard pracuje dla marki Lavazza od początku 2020 r. odpowiadając za obsługę kanałów social media marki oraz działania digital i influencer relations.

Dołącz do dyskusji: Lavazza promuje w internecie wariant Qualita Rossa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl