Macroscope OMD doradcą strategicznym banku w Kazachstanie
Macroscope OMD przygotuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiegow Kazachstanie w związku z repozycjonowaniem marki Bank Caspian.
Za całość działań w przygotowaniu nowej strategii marki bankuoraz jej komunikację marketingową odpowiada agencja reklamowa DDBWarszawa.
"Współpraca dotyczy zdefiniowania nowych obszarów inwestycyjnychbanku, nowego pozycjonowania jego marki i w dalszej kolejnościwsparcia sprzedaży jego produktów - mówi Szymon Gutkowski, dyrektorgeneralny DDB Warszawa.
Konsultantem w zakresie opracowania strategii mediowej dla BankuKaspijskiego został Marcin Winkler, Group Account Director wMacroscope OMD. Odpowiada on zarówno za wypracowanie kompleksowejstrategii działań reklamowych Banku Kaspijskiego na rynkukazachskim z lokalnymi partnerami w oparciu o narzędzia i know-howOMD, jak również stworzenie dedykowanych systemów ocenyefektywności działań.
Prace DDB Warszawa nad przygotowaniem strategii mediowej dlaBanku Kaspijskiego trwają od maja br. i powinny zakończyć się dokońca roku. Macroscope OMD dołączył do projektu jako doradcastrategiczny w sierpniu br.
Dołącz do dyskusji: Macroscope OMD doradcą strategicznym banku w Kazachstanie