MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity
Spółka Polskie Koleje Państwowe zakończyła przetarg na obsługę mediową jej wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP i PKP Intercity wybierając w nim dom mediowy MEC. Agencja będzie pracować dla przewoźnika do końca września 2016 roku.
Początkowo PKP SA ogłosiła przetarg na obsługę mediową w lipcu br. We wrześniu go jednak unieważniono, bo „w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”. Zaraz potem przetarg wznowiono.
Z naszych ustaleń wynika, że oferty złożyło w nim pięć firm, ich nazw jednak nie ujawniono.
Do zadań MEC należeć będzie - zgodnie z briefem przetargowym - m.in. opracowane strategii mediowej dla spółek PKP i PKP Intercity, opracowywanie mediaplanów, doradzanie przy podziale budżetów mediowych oraz negocjacje warunków handlowych z właścicielami mediów. MEC ma pracować dla PKP SA do końca września 2016 roku.
W tym roku planowaniem i zakupem mediów dla PKP zajmował się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r.
Dołącz do dyskusji: MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity