SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Pozostałe tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 59 709 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku zwiększyła się ona o 0,64 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 5,03 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 653 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,24 proc. do 38 112 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,10 proc. i ostatecznie wyniósł 30 247 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku wyniosła 27 993 egz., po spadku o 7,93 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 44,75 proc. do poziomu 15 956 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

59 709

59 327

Playboy

44 653

47 017

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38 112

44 967

Logo

30 247

42 070

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 993

30 405

Sukces

15 956

11 023


We wrześniu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2012 roku zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,65 proc. i wyniosła 66 576 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (43 774 egz.; wzrost o 4,14 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Logo” - było to 26,34 proc.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

66 576

58 069

Playboy

43 774

42 035

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38 231

46 065

Logo

28 851

39 168

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 514

27 251

Sukces

22 296

7 093

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś Uszatek
W ciągu ostatnich 4 lat tym tytułom sprzedaż spadła o 50 procent. Jeszcze kilku dziennikarzy wywalcie, a tym śmieciom co w zawodzie zostali nie płaćcie już nic. Jak jakiś głupek spoza rodziny i znajomych wyskoczy z dobrym pomysłem, nie tylko sobie "pożyczcie", ale każcie sobie zapłacić.
odpowiedź
User
Stuff Polska
W rankingu brakuje najlepszego tytułu lifestylowego Stuff Polska, dziękuje :)
odpowiedź