„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół
W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2013 roku wyniosła 66 116 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 7,22 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 21,11 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 43 085 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w sierpniu br. zmniejszyła się o 28,48 proc. do 37 489 egz.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 39,93 proc. i ostatecznie wyniósł 31 148 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2013 roku wyniosła 27 755 egz., po wzroście o 4,21 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media) wyniósł 21 912 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 66 116 | 61 662 |
Playboy | 43 085 | 54 615 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 37 489 | 52 415 |
Logo | 31 148 | 51 855 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 755 | 26 633 |
Sukces | 21 912 | - |
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tutaj „Men’s Health” - było to 7,63 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 66 116 | 61 428 |
Playboy | 43 085 | 42 313 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 37 489 | 35 657 |
Logo | 31 148 | 30 754 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 755 | 25 507 |
Sukces | 21 912 | 13 239 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół