SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2012

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Serwisy Onetu z tej kategorii zanotowały 330 tys. użytkowników i 12 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a strony Money.pl - 120 tys. real users i 1,5 mln odsłon mniej, za to witryny WP i Orange osiągnęły podobne wyniki jak przed rokiem. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 445 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,75 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 621 103 63 378 151 18,62% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 546 585 46 267 526 18,23% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 145 787 55 863 549 16,17% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 510 417 24 459 806 12,91% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 881 664 22 110 041 9,67% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 462 777 36 891 614 7,52% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 092 851 21 819 865 5,62% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 974 368 6 736 523 5,01% tak
9 Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo 768 899 12 721 211 3,95% tak
10 nf.pl 723 893 7 298 145 3,72% tak
11 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 695 901 9 117 008 3,58% tak
12 Grupa PTWP 662 594 8 958 281 3,41% tak
13 Grupa Gofin.pl 595 842 - 3,06%  
14 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 475 133 2 913 229 2,44% tak
15 wirtualnemedia.pl 444 776 2 745 282 2,29% tak
16 Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo 429 007 2 486 770 2,21% tak
17 krs-online.com.pl 427 355 - 2,20%  
18 Grupa Puls Biznesu 356 533 6 889 929 1,83% tak
19 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 337 904 2 435 889 1,74% tak
20 legeo.pl 302 350 - 1,55%  


Informacje i publicystyka

Informacyjne i publicystyczne strony Onetu miały 145 tys. real users i 20 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a witryny WP i Orange - 23 mln odsłon mniej przy podobnej liczbie użytkowników. Natomiast serwisy Gazeta.pl zyskały w skali roku 80 tys. real users i 22 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 447 375 252 980 450 33,15% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 6 384 606 224 376 229 32,82% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 606 987 207 933 511 28,83% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 369 743 84 790 079 22,47% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 753 153 97 613 377 19,30% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 559 820 89 110 694 18,30% tak
7 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 3 105 651 49 243 192 15,97% tak
8 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 677 554 77 258 645 13,77% tak
9 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 663 187 63 107 055 13,69% tak
10 Grupa Netshare - Informacje i publicystyka 1 308 075 21 353 430 6,73% tak
11 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 077 214 10 278 319 5,54% tak
12 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 1 060 258 33 841 182 5,45% tak
13 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 013 067 8 488 158 5,21% tak
14 trojmiasto.pl 961 377 54 780 546 4,94% tak
15 Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka 919 676 5 733 271 4,73% tak
16 Grupa Next Infor - dziennik.pl - informacje i publicystyka 860 924 12 695 711 4,43% tak
17 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 847 987 15 415 705 4,36% tak
18 Grupa Google - Informacje i publicystyka 791 979 - 4,07%  
19 natemat.pl 700 034 - 3,60%  
20 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 542 937 - 2,79%  


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał przez rok 780 tys. real users, a strony Onetu - 750 tys., za to straciły aż ok. 400 mln odsłon. Z kolei witryny o2.pl zanotowały prawie 1,8 mln użytkowników i 125 mln odsłon mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 13 119 539 - 67,45%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 952 696 263 937 848 35,75% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 5 449 880 385 281 943 28,02% tak
4 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 4 706 537 196 409 366 24,20% tak
5 Grupa Spilgames 3 865 743 - 19,87%  
6 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 791 098 199 733 139 19,49% tak
7 filmweb.pl 3 616 871 203 663 258 18,59% tak
8 Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka 3 601 879 - 18,52%  
9 n-mobile.net 3 043 960 - 15,65%  
10 kwejk.pl 2 980 297 - 15,32%  
11 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 538 834 - 13,05%  
12 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 529 328 131 276 680 13,00% tak
13 tekstowo.pl 2 527 933 35 917 479 13,00% tak
14 besty.pl 2 267 028 - 11,66%  
15 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 126 124 29 985 441 10,93% tak
16 wyspagier.pl 1 760 350 - 9,05%  
17 goodgamestudios.com 1 684 787 - 8,66%  
18 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 1 679 961 17 820 186 8,64% tak
19 wiocha.pl 1 522 537 111 093 273 7,83% tak
20 Grupa Gry-online.pl 1 489 963 34 465 948 7,66% tak


Motoryzacja

Serwisy motoryzacyjne straciły w skali roku 480 tys. użytkowników i 95 mln odsłon, natomiast strony Onetu zyskały 75 tys. real users i 4 mln odsłon, a witryny WP i Orange - 90 tys. real users i 3 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 3 804 032 295 661 019 19,56% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 196 235 48 073 335 11,29% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 059 360 27 751 590 10,59% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 203 431 17 956 027 6,19% tak
5 autocentrum.pl 1 135 414 23 996 793 5,84% tak
6 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 117 015 11 985 096 5,74% tak
7 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 982 485 16 368 370 5,05% tak
8 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 896 495 20 220 347 4,61% tak
9 tablica.pl - tablica.pl - motoryzacja 829 478 103 034 631 4,26% tak
10 Grupa Auto.pl 588 905 6 259 008 3,03% tak
11 Grupa Mobile 493 716 - 2,54%  
12 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 485 473 3 057 641 2,50% tak
13 gumtree.pl-gumtree.pl - motoryzacja 461 219 - 2,37%  
14 Grupa V10.pl - Motoryzacja 418 504 - 2,15%  
15 Grupa O2.pl - Motoryzacja 341 023 6 266 524 1,75% tak
16 Grupa NextWeb Media - Motoryzacja 311 421 2 205 633 1,60% tak
17 Grupa Next Infor - Motoryzacja 277 004 1 141 861 1,42% tak
18 scigacz.pl 271 061 3 366 352 1,39% tak
19 Grupa Money.pl - moto.money.pl 245 779 1 882 898 1,26% tak
20 Grupa Samnaprawiam.com 230 161 - 1,18%  


Budownictwo i nieruchomości

Strony Muratora z tej kategorii zanotowały 230 tys. użytkowników i 4 mln odsłon więcej niż przed rokiem. Natomiast witryny Gazeta.pl straciły 260 tys. real users, ale zyskały 10 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 680 283 21 114 714 8,64% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 504 976 42 206 587 7,74% tak
3 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 1 498 389 42 959 329 7,70% tak
4 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 966 473 32 141 422 4,97% tak
5 Grupa Melog.com - domy.pl 701 801 14 376 945 3,61% tak
6 gumtree.pl-gumtree.pl - nieruchomosci 567 328 - 2,92%  
7 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 490 857 2 295 380 2,52% tak
8 tablica.pl - tablica.pl - nieruchomości 452 562 23 750 464 2,33% tak
9 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 449 828 22 714 124 2,31% tak
10 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 400 170 19 358 090 2,06% tak
11 swiatkwiatow.pl 306 379 2 252 149 1,58% tak
12 Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 295 541 2 031 319 1,52% tak
13 Grupa Morizon S.A. 254 512 2 642 834 1,31% tak
14 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 227 160 3 881 979 1,17% tak
15 trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 222 159 - 1,14%  
16 Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl 206 412 893 115 1,06% tak
17 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 204 833 1 622 934 1,05% tak
18 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 203 399 2 457 055 1,05% tak
19 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 198 152 1 121 168 1,02% tak
20 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 188 781 2 990 139 0,97% tak

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2012

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
dziwi mnie brak wpolityce.pl, no widocznie bedzie w nastepnym miesiacu. Bo wedlug alexa.com jest wyzej niz chociazby wprost ktory tutaj widnieje i to nie na samym koncu
0 0
odpowiedź
User
lolek
btw kultura o rozrywka jako jedna kategoria to jakas pomylka
0 0
odpowiedź
User
ja
Polskapresse ten szajs ?
0 0
odpowiedź