Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak
Z początkiem października Nina Kordiak dołączyła do działu SEM w agencji AdPeak. Poprzednio pracowała w K2 Precise.
Nina Kordiak w agencji AdPeak objęła funkcję eksperta ds. SEM. Będzie odpowiadała za obsługę klientów e-commerce oraz performance w Google Ads z wykorzystaniem Google Marketing Platform, a także audyty i opracowywanie strategii SEM dla nowych klientów agencji.
Poprzednio przez 7 lat pracowała w agencji K2 Precise (wcześniej działającej pod nazwą K2 Media) jako SEM manager. Odpowiadała za koordynowania pracy działu oraz obsługę kluczowych klientów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Realizowała projekty dla takich klientów jak m.in. Nutricia (Bebiko, Bebilon, Bobovita), Edipress, L'Oreal (Vichy, La Roche Posay) i Medicover.
Nina Kordiak ma szereg certyfikatów Google Ads, Google Analytics oraz Google Marketing Platform (dawniej DoubleClick).
Dołącz do dyskusji: Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak