Nowe menu w sieci restauracji Sphinx
Począwszy od 16 kwietnia sieć restauracji Sphinx wprowadziła nowe menu.
Przysmak Orientalny i Czarny Stek to nowe pozycje menu restauracji o których pojawieniu informuje kampania Nowe Pozycje oraz akcja promocyjna Nowe za połowę.
Poszerzeniu oferty restauracji towarzyszy odświeżenie szaty graficznej menu. Przy okazji wyodrębniona została osobna karta dań, o nieco odmiennej stylistyce, adresowana do najmłodszych gości restauracji Sphinx.
Zmiany w menu sieci Sphinx komunikowane będą w samych restauracjach, poprzez różnorodne materiały POS (ulotki w table-standach, plakaty, banery, podkłady), dla których wspólnym elementem będzie ta sama postać atrakcyjnej kobiety. Dodatkowo w restauracjach dystrybuowana będzie ulotka z wymienionymi nowymi daniami dzięki której klient będzie mógł zapoznać się z nimi w domu i zamówić przy kolejnej wizycie.
Menu Nowe Pozycje wprowadzone zostanie także przy silnym wsparciu reklamy radiowej o zasięgu ogólnopolskim (RMF FM, Radiostacja), która potrwa do 28 kwietnia.
Dopełnieniem całości komunikacji związanej z wprowadzeniem nowych dań do menu restauracji będzie akcja promocyjna Nowe za Połowę. Począwszy od 16 kwietnia za każde wydane 30 zł klient otrzyma kupon, upoważniający do zakupu nowego dania z odświeżonego menu za połowę ceny, przy kolejnej wizycie w jednej z restauracji sieci Sphinx.
Promocję wspierać będą niestandardowe działania marketingowe. W całej Polsce, przez okres dwóch tygodni od chwili rozpoczęcia promocji, na głównych deptakach 24 miast, pojawiać będą się hostessy i animatorzy Sphinx. Panie, ubrane w seksowne stroje, ozdobione nadrukiem w kształcie stempli „nowe pozycje” i „nowe menu”, wręczać będą ulotki umożliwiające zapoznanie się przechodniów z nową ofertą Sphinx’a. Animatorzy, wykorzystując megafony zachęcać będą do skorzystania z promocji, posługując się nawiązującymi do tytułu promocji hasłami.
Dodatkowo akcja promocyjna komunikowana będzie w radio o zasięgu ogólnopolskim (RMF FM, Radiostacja) oraz w Internecie na stronach portali Onet.pl oraz Interia.pl.
Autorem kreacji kampanii jest Tequila Polska. Za zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Nowe menu w sieci restauracji Sphinx