SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe projekty wydawnicze Direct Publishing Group

Działająca na rynku custom publishingu spółka Direct Publishing Group została nowym wydawcą miesięcznika "Sztuka.pl". Wydawnictwo przygotowało też magazyn dla centrum handlowego Domar, a w planach ma projekty dla firm Bayer, Coccodrillo i Centrum Development Polska.

"Sztuka.pl" to ukazujący się od wielu lat magazyn o sztuce, w którym znaleźć można m.in. prezentacje nowych dzieł artystów i informacje o cenach transakcyjnych dzieł sztuki ze światowych aukcji. Tytuł ukazuje się w nakładzie 4 tys. egz. i sprzedawany jest w prenumeracie oraz poprzez salony prasowe. Direct Publishing Group od kwietnia nadzoruje cały proces przygotowania pisma przez jego redakcję oraz druku, natomiast prawa do tytułu zostały w wydającej go dotychczas krakowskiej firmie Antyquarius, która odpowiada również za jego dystrybucję.

W ubiegłym tygodniu DPG wydało pierwszy numer magazynu "Domar", który powstał na zlecenie centrum handlowego we Wrocławiu o tej samej nazwie. Pismo zawiera porady dotyczące urządzania wnętrz oraz prezentuje ofertę produktową sklepów zlokalizowanych w centrum. Tam właśnie dystrybuowany jest magazyn, część z jego 90-tysięcznego nakładu trafiła też do gazet lokalnych w formie insertu

Jeszcze w maju br. DPG planuje wydać magazyn dla firmy farmaceutycznej Bayer, natomiast w czerwcu agencja zrealizuje nowy projekt dla sieci sklepów odzieżowych Coccodrillo (w lutym br. DPG wydała dla niej pismo "Koko") oraz cztery magazyny dla center handlowych zarządzanych przez Centrum Development Polska (po wygranym przetargu).

Dołącz do dyskusji: Nowe projekty wydawnicze Direct Publishing Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl