SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dwutygodnik o gwiazdach od Edipresse

W poniedziałek, 8 października br. ukazał się pierwszy numermagazynu 'Party', nowego dwutygodnika z segmentu people, któryzostał wprowadzony na rynek przez wydawnictwo Edipresse Polska.

"Party" to autorski projekt wydawcy, stworzony od podstaw przezpolski zespół Edipresse. Pismo koncentruje się na tematycezwiązanej z życiem gwiazd, które są przedstawiane przede wszystkimza pomocą fotografii.

- Siłą "Party" są autentyczne, niepozowane zdjęcia i layoutułatwiający śledzenie historii nimi opowiadanych. Zdjęcia wmagazynie mają charakter reporterski, pokazują prawdę o życiugwiazd - mówi Aneta Wikariak, która została redaktor naczelnąpisma. Makietę dwutygodnika przygotowała Elżbieta Żochowska.

"Party" to pismo skierowane do młodych, aktywnych kobiet zdużych miast, posiadających średnie i wyższe wykształcenie,zainteresowanych tematyką gwiazd. Magazyn będzie bezpośredniokonkurował z
wydawaną przez G+J Polska "Galą", a także drugim tytułem Edipressew segmencie people - dwutygodnikiem "Viva!".

Objętość pisma wynosi 84 strony. "Party" ukazuje się w nakładzie460 tys. egz., wydawca liczy na sprzedaż rzędu 180 tys. egz. Cenamagazynu wynosi 1,99 zł.

Edipresse wspiera wejście pisma na rynek intensywną kampaniąreklamową przede wszystkim w telewizji, ale również w radiu,internecie, prasie i punktach sprzedaży. Kampania ma charakterimage'owy. Rozpoczęła się 7 października i potrwa 5 tygodni. Jejtwarzą została aktorka Małgorzata Foremniak.

Dołącz do dyskusji: Nowy dwutygodnik o gwiazdach od Edipresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl