SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Cafe liderem wśród kanałów lifestylowych w lipcu. TVP Kobieta zyskała najwięcej

W lipcu 2022 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Cafe, który wyprzedził Polsat Play i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał TVP Kobieta, a na czele spadków uplasowało się E!Entertainment - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym w lipcu 2022 roku wyniósł 0,65 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement. W porównaniu do lipca 2021 roku wynik zwiększył się o 47,73 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z pierwszego na drugie miejsce spadł Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,61 proc. (bez zmian).

Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia TVN Style, który spadł z drugiej lokaty. Wynik kanału wzrósł o 6,52 proc.

TVP Kobieta na czele wzrostów

Tuż za podium znalazła się TVP Kobieta, która awansowała z siódmej lokaty (0,40 proc.; do góry o 166,67 proc. - największy wzrost w zestawieniu).

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,02 proc.

TVN Style wyprzedził Polsat Play w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style, który w tym ujęciu wyprzedził Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,68 proc., po spadku o 6,85 proc.

Na drugą lokatę spadła wspomniana wyżej stacja Polsat Play (jej udział względem lipca 2021 roku spadł o 13,16 proc. do 0,66 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe (do góry o 8,16 proc. do 0,53 proc.).

Największym wzrostem tutaj również pochwalić się mógł kanał TVP Kobieta. Udział stacji zwiększył się o 125 proc. do 0,27 proc.

Największy spadek w tym ujęciu odnotował kanał Discovery Life (było to 22,22 proc. do 0,07 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat Cafe liderem wśród kanałów lifestylowych w lipcu. TVP Kobieta zyskała najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Heloł, ten kanał w sierpniu zeszłego roku zmienił logo!
odpowiedź
User
TxT
Oglądalność pewnie spadnie w statystykach ze sierpień, bo pod koniec lipca TVP Kobieta HD zniknął z eksperymentalnego MUX-6 TVP.
Niby dalej jest w MUX-8 (ale już tylko w SD), ale sporo osób ma problemy z odbiorem tego MUXa.

Ja jestem bardziej ciekawy czy ostatnie sierpniowe zmiany na liście kanałów platformy C+ wpłyną na wyniki oglądalności TVN Style (C+ wyrzucił stację z pozycji nr 3 na dopiero 213.
odpowiedź