„The story of my life” straciło 1,05 mln osób. Polsat stacją trzeciego wyboru
Drugi sezon programu „The story of my life” gromadzi średnio 1,82 mln widzów, o 1,05 mln oglądających mniej niż pokazywany wiosną br. pierwszy sezon. Polsat w czasie nadawania talk-show jest stacją trzeciego wyboru w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Talk-show „The story of my life - Historia naszego życia” nadawany jest w Polsacie w piątki około godz. 22.00, począwszy od 26 października br. Średnia oglądalność trzech odcinków drugiej serii projektu wyniosła 769 tys. widzów, co przełożyło się na 6,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 868 tys. osób.
Dla porównania, średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu emitowanych wiosną br. wyniosła 1,82 mln widzów, co przełożyło się na 15,64 proc. udziału w 4+, 14,07 proc. w 16-49 oraz 14,45 proc. w 16-59. Oznacza to, że drugi sezon cyklu stracił 1,05 mln osób. Wówczas jednak program był pokazywany tuż po muzycznym widowisku „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, które oglądało 2,60 mln osób. Z kolei pierwsze trzy odcinki „The story of my life 2” wyemitowane były tuż po tanecznym widowisku „World of Dance - Polska”, którego właśnie zakończony sezon gromadził średnio 1,25 mln widzów.
Polsat w czasie emisji „The story of my life 2” zajmuje trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Liderem jest w tym czasie TVN, który nadaje wtedy filmy fabularne, co daje tej stacji 12,50 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Big Music Quiz” i filmy; 6,66 proc.), a czwarte - TVP2 (końcówka „Rodzinki.pl” i filmy; 6,40 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i16-59 Polsat jest stacją drugiego wyboru.
„The story of my life - Historia naszego życia” to talk-show stworzony przez holenderską firmę produkcyjną Talpa i emitowany przez RTL4. W Polsce za jego produkcję odpowiada Rochstar. Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku inna para młodych celebrytów dowie się jak będzie wyglądać ich życie na starość. W tym celu uczestnicy zostaną ucharakteryzowani na osoby starsze o 20-30 i 40-60 lat. Następnie gospodarz talk-show będzie z nimi przeprowadzał rozmowę na temat jak się czują po tej metamorfozie, oraz jak postrzegają siebie oraz swój związek, gdy są odpowiednio o 20-30 i 40-60 lat starsi.
Polską edycję programu prowadzi dziennikarka prasowa i telewizyjna Katarzyna Montgomery. Gośćmi drugiej edycji talk-show Polsatu są takie duety, jak: Piotr Gruszka i Aleksandra Szettel-Gruszka (pierwszy odcinek), Michał Koterski i Marcela Leszczak (drugi), Wiktoria Gąsiewska i Adam Zdrójkowski (trzeci), Michał Wiśniewski i Dominika Tajner - Wiśniewska (czwarty) oraz Sławomir i Kajra (piąty).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: „The story of my life” straciło 1,05 mln osób. Polsat stacją trzeciego wyboru