Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6
Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6 - magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.
W 15-sekundowym spocie telewizyjnym wykorzystano zabieg formalny, czyli celowe, postprodukcyjne zakłócenia obrazu i dźwięku.
Mają one na celu ilustrację efektów braku magnezu w organizmie, a ich eliminacja ma symbolizować uzupełnienie diety o MAG-Vitum B6.
Agencja Heads Advertising odpowiada za koncept kreatywny i nadzór realizacyjny. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/cQsZ77rIOfs" title="Spot MAG-Vitum B6 15" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">
Dołącz do dyskusji: Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6