Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi
Kibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyćreprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszłakibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach iprzejściach granicznych.
Gigantyczne kontury naszej "jedenastki" są najnowszą kampaniąsponsora reprezentacji - Telekomunikacji Polskiej SA. Do realizacjikampanii dla TP SA wykorzystano tzw. Contour Boardy,przedstawiające stojącą na murawie narodową "jedenastkę".
- Dotychczas w przypadku wielkoformatowej reklamy stosowanoraczej nośniki reklamowe zaprojektowane na tradycyjnym planieprostokąta - mówi Piotr Szczurowski, prezes agencji reklamowejMedia Fabryka, pomysłodawcy i producenta nośników Contour Board. -Chcieliśmy przełamać ten schemat, poszerzając rynek o kolejne formy- stąd pomysł na przestrzenne nośniki Contour Board, zrealizowanena rzecz kampanii dla Telekomunikacji Polskiej SA.
Kampania potrwa do połowy czerwca.
Dołącz do dyskusji: Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi