Piotr Sroka dyrektorem operacyjnym w Walk Creative
Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo-digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital.
Sroka dotychczas pełnił funkcję client service directora. Do jego nowych obowiązków należy analizowanie wyników finansowych i sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w całej spółce oraz weryfikowanie wszystkich projektów, zarówno tych bieżących, jak i związanych z procesem pozyskiwania nowych klientów.
Piotr Sroka awansował w Walk Creative
Wraz ze zmianą stanowiska objął nadzór także nad działami social media, digital, techno oraz media. Ponadto odpowiada aktualnie za rozwój oferty produktów Walk Creative oraz wyznaczanie i realizację planów długo i krótkoterminowych.
- Nie tylko dotychczasowe doświadczenie Piotra, ale też umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami, zdolności analityczne oraz nieustanne szukanie nowych rozwiązań i wyciąganie trafnych wniosków sprawiły, że ten awans, był oczywistą decyzją - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.
Piotr Sroka z branżą marketingową związany jest od niemal 20 lat. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował w agencji reklamowej San Markos, pełniąc funkcje brand managera a następnie brand directora. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Change Integrated czy Banah Group. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie American Restaurant, gdzie m.in. tworzył nową strategię marketingową sieci Pizza Hut.
Dołącz do dyskusji: Piotr Sroka dyrektorem operacyjnym w Walk Creative