"Wydarzenia" najdroższe w lutowym cenniku Polsatu
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na luty br. Najwięcej kosztuje spot przy głównym, wieczornym wydaniu “Wydarzeń” - ponad 63 tys. zł.
63,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów) kosztuje 30-sek. spot przy “Wydarzeniach” w dni powszednie. Sporo mniej, bo 43,4 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy emisji serwisu w niedzielny wieczór.
Na 52,8 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym (w niedziele), stawka dla emisji w dni robocze wynosi maksymalnie 43 tys. zł. Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić odpowiednio: 45,4 tys. zł i 36,4 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku reklamowym przy serialu “Pierwsza miłość” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 59,9 tys. zł, a przy programie “Farma” - 46,1 tys.zł. 14 lutego br. Polsat pokaże koncert “Walentynki z Polsatem na Podlasiu” - spot przy nim wyceniono na 33,5 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na luty br.
Dołącz do dyskusji: "Wydarzenia" najdroższe w lutowym cenniku Polsatu