Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach
PGE Polska Grupa Energetyczna planuje zatrudnić agencję interaktywną, która na jej zlecenie zajmie się obsługą jej komunikacji w mediach społecznościowych. Wybrana firma będzie pracować dla spółki przez dwa lata.
Agencja wybierana jest w tzw. trybie negocjacji w formule otwartej. Polega on na tym, że do złożenia ofert wstępnych zaprasza się wszystkich zainteresowanych. Po analizie ofert PGE wybierze do dalszych negocjacji tych, których oferty zostały najwyżej ocenione. Ci zostaną poproszeni o złożenie ofert ostatecznych spośród których zostanie wyłoniony zwycięzca.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie prowadzenie w mediach społecznościowych działań, które będą kształtować pozytywny wizerunek marki PGE oraz wspierać sprzedaż oferowanych przez nią produktów i usług. Działania te prowadzone będą na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube i Google+. Agencja zajmie się nie tylko komunikacją marki, ale też jej reklamami w tych social mediach.
Wybrana agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od momentu podpisania umowy. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 listopada.
Dołącz do dyskusji: Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach