Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin z Solski Burson-Marsteller
Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin powierzyło przeprowadzenie dwu ogólnopolskich kampanii komunikacyjnych agencji Solski Burson-Marsteller.
Kampanie mają charakter edukacyjno-informacyjny. Pierwsza skierowana jest do konsumentów a druga do profesjonalnych użytkowników środków ochrony roślin.
Obie kampanie obejmują zintegrowane działania komunikacyjne łączące public relations, public affairs i działania w mediach społecznościowych.
Za ich obsługę odpowiada zespół złożony z konsultantów działów Corporate & Public Affairs oraz Digital. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
Umowa została podpisana do marca 2016.
Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin (PSOR), skupiające producentów i importerów środków ochrony roślin, realizuje zadania i projekty mające na celu kompleksową informację i edukację użytkowników środków ochrony roślin na temat ich użytkowania, a w szczególności przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin z Solski Burson-Marsteller