SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 90 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie

W opublikowanym przez Polsat Media Biuro Reklamy cenniku reklamowym na wrzesień najwyżej wyceniono reklamy w emitowanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowym. Spot kosztuje tutaj ponad 90 tys. zł netto.

Fot. PolsatFot. Polsat

91,4 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama w emitowanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowym (stacja pokaże w nim m.in. "Letnią klinikę skeczów męczących").

Nieco mniej - 79,3 tys. zł - kosztuje z kolei reklama przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo".

Reklamodawcy zainteresowani obecnością reklamową w bloku przy poniedziałkowym "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami" zapłacą 65,5 tys. zł, a ci chcący pojawić się przy wtorkowym "Ninja Warrior Polska" - 66,7 tys. zł.

Za spot przy emitowanym w środy "Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia" trzeba zapłacić 60,6 tys. zł, a przy czwartkowym programie "Nasz nowy dom" - 69,8 tys. zł.

Spot przy "Love Island. Wyspa miłości" wyceniono z kolei na 65,9 tys. zł, zaś przy nowości Polsatu - sobotnim show "Doda. 12 kroków do miłości" - 56,6 tys. zł.

Wśród emitowanych przez Polsat seriali najdroższą reklamowo pozycją jest "Pierwsza miłość" - reklama przy nim kosztuje 73,7 tys. zł. Stawka dla reklamy przy serialu "Przyjaciółki" wynosi 70,4 tys. zł.

Reklama przy "Wydarzeniach" w dni powszednie kosztuje 72,6 tys. zł, a w niedziele - 56,1 tys. zł.

Stawki dla serwisu sportowego wynoszą natomiast odpowiednio 51,9 tys. zł i 70,5 tys. zł, zaś dla prognozy pogody - 46,5 tys. zł i 66 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na wrzesień.

 

Dołącz do dyskusji: Ponad 90 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl