Potrzebna agencja do kampanii promującej pstrąga
Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą kreatywną kampanii promującej pstrąga w tym i w przyszłym roku.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się prowadzeniem działań reklamowych dla SPRL w latach 2022 i 2023. Będzie odpowiadać za przygotowanie komunikacji ogólnej nawiązującej do poprzednich kampanii promujących pstrąga.
Zajmie się też scenariuszem do spotu i key visualem, a także będzie odpowiadać za wykupienie emisji wideo w telewizji, VoD i kinach. Będzie też odpowiedzialna za materiały promujące pstrąga w prasie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Kampania będzie realizowana w tym i w przyszłym roku. Budżet na zaplanowane działania wynosi łącznie 1,4 mln zł - po 700 tys. zł na każdy rok.
SPRL planuje, by w nowej kampanii dalej pojawiał się jej dotychczasowy ambasador, czyli Pascal Brodnicki. Ubiegłoroczną kampanię promującą pstrąga realizowała agencja Brand New Heaven.
Jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Przetarg trwa do 3 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii promującej pstrąga