SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień dobry TVN” liderem

Liderem oglądalności programów śniadaniowych między 6 września a 17 października b. było „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten, podobnie jak poranne pasma TVP1 i TVP2, stracił jednak widzów.

„Dzień dobry TVN” w badanym okresie śledziło 535 tys. widzów zapewniając stacji 15,71 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,96 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem w analogicznym paśmie morning show miało 575 tys. widzów oraz 16,8 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Dni powszednie     Wszyscy 4+ 16-49
Program Kanał Okres AMR SHR % SHR %
DZIEN DOBRY TVN TVN 6.09 - 17.10.2010 534 794 15,71% 17,96%
7.09 - 16.10.2009 574 834 16,80% 18,53%

 

Top odcinków “Dzień dobry TVN”
Lp. Data AMR SHR %
1 15-09-2010 663 911 18,91%
2 13-10-2010 632 027 16,39%
3 29-09-2010 630 090 16,25%
4 27-09-2010 627 454 16,11%
5 28-09-2010 604 317 16,13%


Mniejszym zainteresowaniem cieszą cię także weekendowe wydania formatu – gromadzą 890 tys. osób przy 14,82 proc. udziału (przed rokiem ponad milion widzów i 16,14 proc. udziału).

Weekendy     Wszyscy 4+ 16-49
Program Kanał Okres AMR SHR % SHR %
DzIEN DOBRY TVN TVN 4.09 – 17.10.2010 889 030 14,82% 17,76%
5.09 – 18.10.2009 1 008 578 16,14% 18,41%


„Pytanie na śniadanie” TVP 2 gromadziło średnio 468 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 13,8 proc. (12,11 proc. w grupie 16-49). Przed rokiem wyniki kształtowały się następująco – 517 tys. widzów i 15,07 proc. udziału (grupa 4+).

Dni powszednie     Wszyscy 4+ 16-49
Program Kanał Okres AMR SHR % SHR %
PYTANIE NA SNIADANIE TVP 2 6.09 - 17.10.2010 468 331 13,80% 12,11%
7.09 - 16.10.2009 517 351 15,07% 12,01%

 

Top odcinków “Pytania na śniadanie”
Lp. Data AMR SHR %
1 29-09-2010 638 289 16,58%
2 30-09-2010 612 517 17,14%
3 27-09-2010 611 811 15,76%
4 15-09-2010 549 383 15,71%
5 06-09-2010 534 139 16,32%


Duże spadki zanotowała także „Kawa czy herbata?”. Emitowany przez TVP 1 program śledziło w badanym okresie 413 tys. osób wobec 593 tys. widzów przed rokiem. Udziały programu w rynku wyniosły odpowiednio 23,61 proc. i 19,12 proc. ( w grupie 4+ i 16-49). 

Dni powszednie     Wszyscy 4+ 16-49
Program Kanał Okres AMR SHR % SHR %
KAWA CZY HERBATA TVP 1 6.09 - 17.10.2010 413 043 23,61% 19,12%
7.09 - 16.10.2009 592 778 28,29% 25,66%

 

Top odcinków “Kawy czy herbaty?”
Lp. Data AMR SHR %
1 17-09-2010 501 134 28,75%
2 28-09-2010 479 486 25,01%
3 27-09-2010 477 350 24,42%
4 10-09-2010 471 314 28,44%
5 20-09-2010 468 897 26,98%


„Kawa czy herbata?” jest nadawana od poniedziałku do piątku między 6.00 a 8.05, „Pytanie na śniadanie” między 8.30 a 10.50, zaś „Dzień dobry TVN” zaczyna się o 8.30, a kończy ok. 11.00.

Dołącz do dyskusji: Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień dobry TVN” liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iki
Dzień dobry TVN.....to wspaniały program poranny. Polecam....Pytanie na śniadanie wszystko ściąga od DD TVN. DOSŁOWNIE WSZYSTKO .- wstyd tvp2
20 12
odpowiedź
User
iki
Dzień dobry TVN.....to wspaniały program poranny. Polecam......a .Pytanie na śniadanie wszystko ściąga od DD TVN. DOSŁOWNIE WSZYSTKO .- wstyd tvp2
0 0
odpowiedź
User
ANWIL
A KTO TO OGLĄDA ---CZY TO SA PROGRAMY O ROBIENIU ŚNIADANIA JA WOLAŁBYM KOLACJE
20 12
odpowiedź