SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Puls Biznesu” z nowym serwisem dla subskrybentów

Na portalu internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) uruchomiono serwis PB Finance skierowany do osób z szeroko rozumianego sektora finansowego. Mogą z niego korzystać użytkownicy subskrypcji cyfrowej „PB”.

- Sektor finansowy od lat jest w centrum zainteresowania mediów Bonnier Business Polska. Bankier.pl jest wiodącym portalem opisującym finanse osobiste, dociera do milionów klientów instytucji finansowych, a Puls Biznesu ma liczne grono czytelników wśród osób związanych z sektorem finansowym. Teraz robimy kolejny krok tworząc serwis skierowany do profesjonalistów pracujących w sektorze finansowym, znacząco pogłębiając i poszerzając nasze zainteresowanie nim - mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Na PB Finance publikowane będą m.in. informacje o zmianach kadrowych, nowych produktach, trendach rynkowych i zmianach regulacyjnych, a kompleksowe raporty o sektorze finansowym przygotowywane przez zespół PRNews.pl, zagregowane dane i analizy najważniejszych wskaźników przygotowywane przez SpotData oraz analizy najciekawszych wydarzeń i projektów ze światowego sektora finansowego.

- Do tworzenia PB Finance zaangażowaliśmy najlepszych i najbardziej doświadczonych dziennikarzy i ekonomistów, znających od kulis sektor finansowy, wielokrotnie nagradzanych i uznanych w środowisku. Eugeniusz Twaróg, znany z łamów Pulsu Biznesu, to dziennikarz, który wie wszystko o branży bankowej i pożyczkowej. O tym, czym żyje branża ubezpieczeniowa będzie pisała Agnieszka Morawiecka, przyjrzy się także insurtechom, leasingowi i faktoringowi. Wojciech Boczoń dla PB Finance będzie przygotowywał raporty i zestawienia, do tej pory publikowane w PRNews oraz analizował trendy produktowe. Ignacy Morawski, główny ekonomista Pulsu Biznesu i twórca centrum analiz SpotData, będzie odpowiedzialny za analizy oraz prognozy dotyczące najważniejszych wskaźników w sektorze z uwzględnieniem tła makroekonomicznego. Michał Kisiel zajmie się opisywaniem nowości z rynku fintechowego i trendów w światowym sektorze finansowym - wylicza Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

PB Finance jest adresowany do profesjonalistów pracujących w szeroko rozumianym sektorze finansowym: od banków przez towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy pożyczkowe, leasingowe, faktoringowe i obrotu wierzytelnościami, TFI, aż po fintechy i insurtechy.

- Jestem dumny, że udało się w PB Finance zebrać takie grono autorów, dzięki nim stworzymy centrum wiedzy - narzędzie pracy dla każdego profesjonalisty z branży finansowej. Jestem przekonany, że da czytelnikom ogromną wartość umożliwiając kompleksowe spojrzenie na branżę finansową. Puls Biznesu to już znacząco więcej niż tylko medium informacyjne - podkreśla Grzegorz Nawacki.

- W przyszłości planujemy otwieranie podobnych serwisów dla profesjonalistów z innych branż - zapowiada Patricia Deyna.

„Puls Biznesu” ma 26 tys. subskrybentów cyfrowych

Na początku ub.r. w ramach portalu „Pulsu Biznesu” uruchomiono platformę Analizy PB z danymi i prognozami dotyczącymi polskiej i światowej gospodarki. Wiosną br. wprowadzono możliwość odsłuchiwania artykułów.

Z oferty subskrypcyjnej na portalu korzysta obecnie 25,8 tys. użytkowników, wobec nieco ponad 22 tys. na początku br.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. przeglądarkową wersję portalu „Pulsu Biznesu” odwiedziło 663,9 tys. internautów, spędzając średnio po 4 minuty i 24 sekundy.

W ub.r. Bonnier Business Polska, do którego należy też m.in. Bankier.pl, zwiększył przychody o 11,5 proc. do 62,39 mln zł, głównie dzięki ponad 30-proc. wzrostowi wpływów z reklam i eventów. Zysk netto spółki wzrósł czterokrotnie, do 4,25 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” z nowym serwisem dla subskrybentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl