Nowy szef podcastów Radia 357. Przeszedł z „Wprost”
Maciej Drzażdżewski przejmuje opiekę nad ofertą podcastową internetowego Radia 357. Wcześniej był związany m.in. z „Wprost” i Wirtualną Polską.
- Dołożę wszelkich starań, by oferta podcastowa Radia 357 była bogata i atrakcyjna. Wierzę w powodzenie tej misji, bo mam wokół siebie mnóstwo wspaniałych i kreatywnych osób. Wspólnie zadbamy o miejsce dla muzyki, słowa i - co chyba najważniejsze - emocji - zapowiedział Maciej Drzażdżewski na grupie facebookowej dla patronów rozgłośni.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio Maciej Drzażdżewski był związany z „Wprost”, gdzie pisał głównie o filmach i muzyce, tworzył podcast „Wprost o Kulturze”. Wcześniej pisał do Wirtualnej Polski.
- Przeprowadziłem wiele wywiadów ze znanymi Państwu z anteny Radia 357 artystami, relacjonowałem festiwale muzyczne i filmowe, pisałem recenzje, artykuły i komentowałem bieżące wydarzenia kulturalne - wyliczył.
Drzażdżewski zwrócił uwagę na trzy nowe podcasty w ofercie Radia 357. - Podcast Adriana Bąka „Bunt. Decydujący bój o ziemię” to trzymająca w napięciu opowieść o rolnikach z różnych zakątków globu, których łączy walka o… ziemię. W „Historiach, których nie widać na boisku” Mateusz Fusiarz, Mateusz Kuźniewski i Krzysztof Zimoch udowadniają, że piłka nożna to znacznie więcej niż stadionowe zmagania. Zaś Karolina Lewestam, Zuzanna Kowalczyk i Katarzyna Kazimierowska w podcaście „Książki, których nie przeczytałam” przygotowały dla Państwa propozycje lektur, po które warto sięgnąć w długie letnie wieczory - opisał.
CZYTAJ TEŻ: Radio 357 odkrywa karty na lato. Nowe audycje Tatarskiej i Kwaśniewskiego
Radio 357: ilu ma słuchaczy i ile zarabia
W ub.r. Radio 357 osiągnęło wzrost przychodów o 9,1 proc. do 14,1 mln zł. Zwiększyły się zarówno wpłaty od patronów, jak też wpływy reklamowe. Stacja osiągnęła 235,4 tys. zł zysku brutto.
Według danych z badania Krajowego Instytutu Mediów od grudnia 2022 do maja ub.r. Radia 357 codziennie miało średnio 276,7 tys. słuchaczy i 14,1 proc. udziału w czasie słuchania radia w internecie. Wyższe wyniki osiągnęło jedynie RMF FM. Działalność Radia 357 jest oparta na wpłatach od internautów - na Patronite stację wspiera obecnie 50 tys. użytkowników, wpłacając co miesiąc 933 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef podcastów Radia 357. Przeszedł z „Wprost”