Radio TOK FM w kampanii wita się z nowymi miastami
W prasie, internecie, na outdoorze, w kinach i telewizji rusza kampania reklamowa Radia TOK FM, promująca rozpoczęcie nadawania programu w siedmiu nowych miastach. Akcję we współpracy z nadawcą przygotowała agencja BrandStorm ICOM.
Kampania "Nowe miasta witają Radio TOK FM" bazuje na odwróceniu kierunku komunikacji, w ramach której to nie radio wita się z nowymi miastami nadawania, ale ich mieszkańcy witają w lokalnym eterze stację.
Akcja ruszyła w Radomiu, Kielcach i Elblągu, gdzie Radio TOK FM rozpoczęło nadawanie w zeszłym tygodniu (więcej na ten temat). Wkrótce ma wystartować także w Gorzowie Wielkopolskim, Toruniu, Płocku i Lublinie, w których to miastach rozgłośnia ma pojawić się do końca br.
>>> Duży spadek Radia ZET. Jaki wynik Tok FM?
Kampania będzie realizowana w prasie lokalnej, internecie (Facebook, gazeta.pl, onet.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w sieci kin Helios oraz w telewizji (TVP Info) w siedmiu nowych miastach nadawania.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa BrandStorm ICOM. Autorami scenariusza spotu i projektów graficznych są Paweł Bińkowski oraz Marcin Niedźwiedzki. Za zakup mediów odpowiada Radio TOK FM.
Dołącz do dyskusji: Radio TOK FM w kampanii wita się z nowymi miastami