Rafał Wachnik dyrektorem zarządzającym Value Media
Rafał Wachnik został dyrektorem zarządzającym domu mediowego Value Media (Group One).
Rafał Wachnik od 2017 roku pracuje w Value Media jako chief strategy officer. Poprzednio przez 15 lat był związany z Publicis Media (do 2016r. jako Starcom Media Group), gdzie był odpowiedzialny za obszar strategii.
Rafał Wachnik będzie raportować do Kamila Wiszowatego, prezesa Group One Media.
Zmiana wynika z przesunięcia działu strategii, za który odpowiada Wachnik, do Value Media.
- Chcemy być dla klienta strategicznym partnerem, który dzięki najszerszym kompetencjom zbudowanym pod jednym dachem Group One, rozwija swój biznes. By realizować ten cel, musimy jak najefektywniej diagnozować wąskie gardła rozwoju i wskazywać najlepsze rozwiązania do ich zniwelowania. Kluczowe zatem są kompetencje strategiczne. Nowa rola Rafała Wachnika, dotychczasowego szefa strategii, jasno definiuje kierunek rozwoju Value Media - komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
- Moją ambicją jest umacnianie pozycji Value Media jako najsilniejszej strategicznie agencji na rynku. Dlatego strategia przestanie pełnić tylko rolę jednej z komórek agencji. Będzie centralnym punktem, z którego będzie wychodzić każda nasza rekomendacja” - mówi Rafał Wachnik, nowy dyrektor zarządzający agencji.
Wachnik specjalizuje się w obsłudze firm z branży finansowej (m.in. takich jak Eurobank, Kredyt Bank, Warta, Allianz, Allianz Bank, PZU) i motoryzacyjnej (Fiat, Mitsubishi, Jaguar, Land Rover). Ma na koncie także projekty dla marek Allegro, Samsung, Novartis, platformy n, Onet, Real, Makro Cash&Carry, Google, Estee Lauder i NBC Universal.
Dołącz do dyskusji: Rafał Wachnik dyrektorem zarządzającym Value Media