Reklamy fug i silikonów Ceresit po raz pierwszy w telewizji
Firma Henkel po raz pierwszy zdecydowała się reklamować produkowane przez siebie fugi i silikony marki Ceresit w telewizji. Spotom towarzyszy kampania prasowa i planowana promocja w internecie.
Telewizyjna reklama fug i silikonów Ceresit produkowanych przez firmę Henkel ma przede wszystkim uświadomić klientom, jak ważny jest wybór odpowiednich materiałów chemii budowlanej do naszych łazienek. Henkel chce pokazać w kampanii, że dobry, przemyślany wybór tych produktów gwarantuje nie tylko trwałość i wysoką jakość wykończenia, lecz także niezbędną dbałość o zdrowie wszystkich użytkowników łazienek.
Telewizyjna kwietnia kampania reklamowa fug i silikonów trwa od początku kwietnia w głównych stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN4, TVN Style oraz w kanałach tematycznych skierowanych do kobiet. Przez sześć tygodni spot zostanie wyemitowany ok. 1,3 tys. razy, z czego połowę razy w paśmie o najwyższej oglądalności, czyli miedzy 19.00 a 23.00. Kampanie telewizyjną wspierają intensywne działania BTL obejmujące standy, wobblery, bannery, toppery stojakowe, ulotki, shelfstoppery, shelflinery.
W połowie kwietnia ruszyła również bardzo intensywna kampania w prasie wnętrzarskiej i kobiecej (m.in. w "Claudii", "Twoim Stylu", "Poradniku Domowy", "M jak Mieszkanie" i "Czterech kątach"), która potrwa do końca czerwca. Natomiast w maju uruchomiona zostanie kampania internetowa, m.in. w portalu www.murator.pl.
Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk The Line, spoty telewizyjne wyprodukowała firma Propeller Film, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Reklamy fug i silikonów Ceresit po raz pierwszy w telewizji