SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w TVN tanieją o jedną trzecią, najdroższe „Fakty” i „Kuchenne rewolucje”

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN stawki są średnio o 32 proc. niższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na spoty przy „Faktach” i czerwcowych „Kuchennych rewolucjach”.

Emisja reklamy przy „Faktach” w dzień powszedni kosztuje 40,2 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych), w sobotę - 33,2 tys. zł, a w niedzielę - 47 tys. zł. To dużo mniej niż przed rokiem, kiedy za spot przy tym programie trzeba było zapłacić od 50,2 do 70,3 tys. zł.

Cena reklamy przy serialu „Na Wspólnej” wynosi 35,1 tys. zł, o 12 tys. zł mniej niż rok wcześniej, natomiast przy „W-11 Wydziale Śledczym” - 29,1-30 tys. zł (w czerwcu ub.r. było to 44-47,9 tys. zł).

Nieznacznie zmieniły się natomiast ceny reklam przy czwartkowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” - obecnie kosztują od 35,6 do 50,1 tys. zł, podczas gdy przed rokiem było to od 35,3 do 52,4 tys. zł.

Oprócz „Na Wspólnej” i W-11 Wydziału Śledczego” w wieczornym paśmie TVN będą pokazywane głównie filmy. Przy tych emitowanych we wtorek najdroższy spot kosztuje 22,7 tys. zł, czyli 17,2 tys. zł mniej niż rok wcześniej. Przy środowych filmach na reklamę trzeba maksymalnie wydać 24,5 tys. zł (12,4 tys. zł mniej niż przed rokiem), przy czwartkowych - 20,5 tys. zł (13,9 tys. zł mniej niż rok wcześniej), przy piątkowych - 28,9 tys. zł (spadek o 10,1 tys. zł w skali roku), przy sobotnich - 19,6 tys. zł (18,2 tys. zł w dół), a przy niedzielnych - 27,5 tys. zł (20,4 tys. zł w dół).

TVN rozpoczął sprzedaż swojej czerwcowej oferty reklamowej równocześnie z Telewizją Polską (zobacz szczegóły jej cennika).

W kwietniu br. TVN zanotował 12,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym, wobec 13,74 proc. rok wcześniej (zobacz dane wszystkich czołowych stacji).

Dołącz do dyskusji: Reklamy w TVN tanieją o jedną trzecią, najdroższe „Fakty” i „Kuchenne rewolucje”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emo
odrobią sobie na mniejszych rabatach, ot, cała filozofia.
odpowiedź