Ringier Axel Springer Tech rusza z kampanią rekrutacyjną
„Przyszłość mediów pisana jest kodem” - to hasło nowej kampanii rekrutacyjnej hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech. W szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych, Ringier Axel Springer Polska zaprasza programistów i specjalistów od nowych technologii do dołączenia do zespołu.
Ringier Axel Springer Polska zatrudnia ponad 300 programistów i specjalistów od nowych technologii w trzech biurach w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz zdalnie.
Ringier Axel Springer Tech rozwija technologie dla cyfrowych mediów, wspierając marki z portfolio Ringier Axel Springer Polska, takie jak m.in. Onet, Forbes, Business Insider czy „Przegląd Sportowy” oraz stale rozbudowuje platformę wydawniczą Ring Publishing używaną przez media w 13 krajach.
„Praca dla mediów to wyzwania technologiczne w milionowej skali i własne produkty, za które bierze się odpowiedzialność w dłuższej perspektywie. W kampanii pokazujemy to, co nas wyróżnia – zaangażowanych inżynierów, rozpoznawalne marki i atmosferę współpracy. Do udziału zaprosiliśmy naszych pracowników, bo kod też piszą oni, a nie przypadkowi statyści. Brzmi dobrze? Zapraszamy na kawę do naszego nowego biura.” – mówi cytowany w komunikacie Paweł Leżański, CTO RAS Polska.
Firma w swoim przekazie stawia na autentyczność. Pracownicy byli zaproszeni nie tylko do sesji zdjęciowej – wcześniej mieli okazję wziąć udział warsztatach strategicznych i kreatywnych, uczestniczyli też w wyborze końcowych kreacji.
Kampania potrwa do listopada i obejmie działania online oraz outdoor. Za strategię działań, pomysł i realizację odpowiada agencja employer brandingowa MBE Group wraz z działem komunikacji RAS Polska.
Czytaj też: Axel Springer wycofuje się z Węgier, Czech, Słowacji i krajów bałtyckich
Równolegle Ringier Axel Springer Polska otwiera nowe krakowskie biuro, które będzie przestrzenią współpracy i spotkań dla 200 inżynierów i kilkuset pracowników redakcji i działów wsparcia Ringier Axel Springer Polska, którzy zgodnie z przyjętą przez firmę filozofią smart work sami decydują, kiedy przychodzą do biura oraz jaki rodzaj pracy w nim wykonują.
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Tech rusza z kampanią rekrutacyjną