SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w ofercie platformy RMF Classic+

Platforma RMF Classic+ przeszła gruntowane zmiany. Zostały wycofane cztery audycje muzyczne nadawane równolegle do głównej anteny, a także cena subskrypcji uległa obniżeniu. Najpopularniejsze funkcje wciąż są dostępne.

Informacje o zmianach przekazał nam Krzysztof Głowiński, rzecznik prasowy Grupy RMF. - Od 1 września platforma RMF Classic+ dostępna jest w nowej formule - platforma nadal oferuje stream radia RMF Classic bez bloków reklamowych, gdyż ta funkcja cieszy się największą popularnością wśród użytkowników. W ofercie dla subskrybentów pozostały też Stacje+, czyli specjalne kanały internetowe poświęcone konkretnym kompozytorom lub soundtrackom z konkretnych cykli filmowych. Jednocześnie obniżona została cena z 9,90 zł na 5 zł – wyjaśnia rzecznik prasowy.

Oznacza to, że połowa dawnej ceny gwarantuje możliwość korzystania z usługi, która dla słuchaczy jest najważniejsza, czyli dostęp do radia RMF Classic bez reklam oraz do kanałów poświęconych muzyce filmowej.

Obniżka ceny może być kusząca dla nowych subskrybentów, podobnie jak szeroki dostęp do podcastów dla słuchaczy. - Podcasty, które były do tej pory skierowane tylko dla subskrybentów, zostały udostępnione wszystkim słuchaczom bez opłat – informuje Krzysztof Głowiński.

Skąd pomysł na zmiany?

Jak wyjaśnił nam rzecznik prasowy Grupy RMF, był to efekt analizy po ponad 18 miesiącach działalności.

- Po ponad 1,5 roku doświadczeń i analizach biznesowych zdecydowaliśmy o wycofaniu z oferty czterech nadawanych równolegle do głównej anteny audycji muzycznych (Muzyka Filmowa, Ballady, Muzyka Klasyczna i Piosenki Filmowe). Każdy z subskrybentów został o zmianach poinformowany w lipcu i mógł zaakceptować nowe warunki i pozostać użytkownikiem platformy w nowej formule i w obniżonej cenie lub zakończyć subskrypcję w dowolnym momencie (w takiej sytuacji osoby, które wykupiły abonament na dłuższy czas, otrzymały zwrot nadpłaconych środków).

Nie ujawniono jednak ilu subskrybentów korzysta obecnie z platformy RMF Classic+.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w ofercie platformy RMF Classic+

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
subskrybent
Czyli klapa. Te dodatkowe audycje były bez sensu. Nie da się słuchać wszystkiego naraz. No i podcast z Bożenką z klanu zrobił swoje.
12 2
odpowiedź
User
91.2
Stacja z potencjałem, a szkoda że na FM zasięg jak kamieniem rzucił, bo netu nie toleruję, wiadomo lokalizacja i zero wolności.
10 8
odpowiedź
User
Grzechu
Lepszą opcją byłaby większa ilość podcastów z konkretną muzyką. Bardzo fajną opcja są stacje tematyczne, ale w stacjach takich jak "Czas skupienia" przydałaby się większa rotacja utworów i wzbogacenie playlisty
8 0
odpowiedź