„Rolnik szuka żony” zyskał 150 tys. widzów. TVP1 nokautuje konkurencję
Siódmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,37 mln osób. W porównaniu do szóstej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 150 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
„Rolnik szuka żony 7” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 13 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,37 mln osób. Przełożyło się to na 24,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,04 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 3,12 mln osób, drugi - 3,43 mln, a trzeci - 3,57 mln.
Dla porównania, szóstą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,22 mln osób, co przekładało się na 22,08 proc., 15,62 proc. i 16,45 proc. udziału. Program rok do roku zyskał 150 tys. widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas gł. programy kabaretowe, co daje mu 10,42 proc. udziału. Trzeci jest TVN („MasterChef” oraz serial „Usta usta 4”; 6,77 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne; 2,90 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” zyskał 150 tys. widzów. TVP1 nokautuje konkurencję