Rozwiązana przez Elona Muska Rada Klientów zostanie przywrócona w X
Prezes X (były Twitter) Linda Iaccarino zapowiedziała przywrócenie Rady Klientów, składającej się z przedstawicieli największych reklamodawców i agencji reklamowych, rozwiązanej przez Elona Muska po przejęciu Twittera w październiku 2022 roku. Tym samym firma planuje nawiązać relacje z reklamodawcami i markami.
Linda Iaccarino powiedziała, że jesienią rozpocznie pracę Rada Klientów, w skład której wejdą szefowie agencji marketingowych i reklamowych, a także przedstawiciele największych marek.
Zanim Elon Musk kupił X w październiku 2022 r., Rada Klientów spotykała się kilka razy w roku. W jej spotkaniach uczestniczyło nawet 100 dyrektorów działów marketingu największych marek, a także szefowie działów zakupów agencji reklamowych. Jednak Muskowi nie spodobały się pytania, które zadali członkowie Rady, więc biznesmen postanowił ją rozwiązać.
Co więcej, wielu dużych reklamodawców zrezygnowało z reklamowania się na platformie po tym, jak Musk sfinalizował zakup sieci społecznościowej, zwolnił poprzedni zarząd i połowę pracowników, a następnie sam przejął firmę i zastosował agresywne cięcia kosztów, aby poprawić kondycję finansową firmy. Teraz X stara się ze wszystkich sił przywrócić dawne relacje z reklamodawcami.
Czytaj też: Walka Musk-Zuckerberg wkrótce
Dołącz do dyskusji: Rozwiązana przez Elona Muska Rada Klientów zostanie przywrócona w X