SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung: specjalna oferta serwisowa dla nabywców smartfonów z linii Galaxy S10

Samsung przygotował specjalny program serwisowy Samsung Care+ dla użytkowników swoich flagowych urządzeń. W ramach promocji, nabywcy smartfonów z linii Galaxy S10 (S10e, S10, S10+) będą mogli skorzystać m.in. z dodatkowego ubezpieczenia wyświetlacza, szybkiej naprawy urządzenia i dedykowanej infolinii.

Program serwisowy Samsung Care+ składa się z dwóch odrębnych filarów. Pierwszy obejmuje dedykowaną infolinię, zdalne wsparcie oraz możliwość szybkiej naprawy smartfonu w wybranych punktach serwisowych.

Skorzystać z niego mogą klienci, którzy kupią smartfona z linii Galaxy S10 między 1 kwietnia 2019 r. a 31 marca 2020 r.

Drugi filar Samsung Care+ obejmuje specjalne, 3-miesięczne ubezpieczenie wyświetlacza smartfonu w modelu all-risk, z jednym zdarzeniem szkodowym. Ta opcja jest dostępna dla osób, które kupią modele Galaxy S10e, S10 lub S10+ w dniach 1-28 kwietnia 2019 r.

Klienci, którzy skorzystają z drugiego filaru Samsung Care+, będą mogli w terminie do 25 dni od momentu aktywowania smartfonu (nie później niż do 5 maja 2019 r.), rozszerzyć zakres ochrony o kolejne 9 miesięcy, w promocyjnej cenie 49 zł. Warunkiem skorzystania z przedłużonego ubezpieczenia będzie podpisanie umowy o udzielenie ochrony ubezpieczeniowej z Towarzystwem Ubezpieczeń La Parisienne Assurances.

Szczegółowe informacje dotyczące oferty, formularz rejestracyjny, a także lista partnerów biorących udział w promocji i regulamin, dostępne są na stronie internetowej careplus.samsung.pl.

 

 

Dołącz do dyskusji: Samsung: specjalna oferta serwisowa dla nabywców smartfonów z linii Galaxy S10

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl