„Scooby - Doo!” nowym liderem miesięczników dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 54 proc. w dół
W sierpniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w sierpniu 2014 roku wyniosła 55 250 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 15,19 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W sierpniu 2013 roku tytuł ten był trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego. Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 54 356 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), który rok wcześniej był liderem. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 54 034 egz., po spadku o 8,74 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 54,01 proc. do 42 681 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca dziewiątego na piąte.
Natomiast najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który spadł z pozycji piątej na dwunastą - ostatnią. Jego wynik sprzedażowy w sierpniu br. zmniejszył się bowiem o 54,41 proc. do 17 058 egz.
ZKDP |
sierpień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! |
74 969 |
55 750 |
55 250 |
79 958 |
47 963 |
47 963 |
Lego. Legends of Chima |
59 875 |
54 856 |
54 356 |
- |
- |
- |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
54 034 |
54 034 |
75 000 |
59 209 |
59 209 |
Mój Kucyk Pony |
55 000 |
43 899 |
43 899 |
52 000 |
36 359 |
36 359 |
Księżniczka |
53 000 |
42 681 |
42 681 |
54 000 |
27 713 |
27 713 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
60 000 |
42 272 |
42 272 |
- |
- |
- |
Świnka Peppa Magazyn |
44 976 |
28 978 |
28 478 |
42 957 |
28 156 |
28 156 |
Monster High |
57 580 |
26 697 |
26 697 |
70 845 |
58 071 |
58 071 |
Magazyn Mia and Me |
44 976 |
26 593 |
26 593 |
- |
- |
- |
Auta |
43 000 |
23 032 |
23 032 |
50 000 |
38 073 |
38 073 |
Winx Club |
49 560 |
18 728 |
18 728 |
44 985 |
33 361 |
33 361 |
Kubuś i Przyjaciele |
43 000 |
17 058 |
17 058 |
50 000 |
37 412 |
37 412 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,55 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Lego. Legends of Chima”. Z kolei również i tutaj najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 40,91 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! |
74 969 |
55 750 |
55 250 |
74 962 |
53 864 |
53 384 |
Lego. Legends of Chima |
59 875 |
54 856 |
54 356 |
59 789 |
48 765 |
48 297 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
54 034 |
54 034 |
70 000 |
56 205 |
56 205 |
Mój Kucyk Pony |
55 000 |
43 899 |
43 899 |
55 000 |
48 096 |
48 096 |
Księżniczka |
53 000 |
42 681 |
42 681 |
55 000 |
39 251 |
39 251 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
60 000 |
42 272 |
42 272 |
60 000 |
39 979 |
39 979 |
Świnka Peppa Magazyn |
44 976 |
28 978 |
28 478 |
45 081 |
35 585 |
35 117 |
Monster High |
57 580 |
26 697 |
26 697 |
57 000 |
27 836 |
27 836 |
Magazyn Mia and Me |
44 976 |
26 593 |
26 593 |
44 971 |
31 151 |
31 151 |
Auta |
43 000 |
23 032 |
23 032 |
45 000 |
35 058 |
35 058 |
Winx Club |
49 560 |
18 728 |
18 728 |
49 949 |
28 096 |
28 096 |
Kubuś i Przyjaciele |
43 000 |
17 058 |
17 058 |
47 782 |
28 870 |
28 867 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Scooby - Doo!” nowym liderem miesięczników dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 54 proc. w dół