SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Show” goni “Party”, “Gala” w dół o 25 proc.

W lipcu br. spadła sprzedaż wszystkich magazynów z segmentu people poza dwutygodnikiem “Show”, który goni liderującego zestawieniu magazynu “Party”. Najbardziej w dół poszybowały wyniki “Gali”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) w lipcu br. wyniosło 480 775 egz., czyli było o 4,5 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 445 775 egz. i było o 3,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub. r. W lipcu br. tytuł został odświeżony i wsparty działaniami promocyjnymi (więcej na ten temat).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), która również w siódmym miesiącu br. przeszła lifting (poczytaj więcej). Magazyn ten zanotował jednak nieduży spadek (o 1,2 proc.), a jego wynik sprzedażowy wyniósł 321 071 egz.

Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska). W lipcu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 103 025 egz., czyli jej rozpowszechnianie płatne razem było o 24,7  proc. niższe niż rok wcześniej. Był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pllipiec
ZKDP20102009
Tytułrozpowszechnianie płatne razem
Party Życie Gwiazd480 775503 302
Show445 507430 323
Viva321 071325 032
Gala103 025136 855


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że wzrosty zanotowały wszystkie tytuły z segmentu people. Najbardziej wzrosło średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika “Viva!” - o 103,9 proc. Magazyn ten w lipcu miał jednak jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł, natomiast w czerwcu wszystkie numery ukazały się w normalnej cenie 5,90 zł. 

Wirtualnemedia.pl2010
ZKDPlipiecczerwiec
Tytułrozpowszechnianie płatne razem
Party Życie Gwiazd480 775465 965
Show445 507382 068
Viva321 071157 461
Gala103 02598 972

* - “Gala” to jedyny tygodnik w zestawieniu, pozostałe tytuły to dwutygodniki.

Dołącz do dyskusji: “Show” goni “Party”, “Gala” w dół o 25 proc.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MIMI77
Gala jest nudna jak flaki z olejem!
odpowiedź
User
nina
Ela Szawarska miała w głowie dobry zarys pisama! Chcieli zmian to mają spadek o 25%. W grudniu będzie spadek o 50%............ i tak dalej i tak dalej.................... Szkoda tylko zespołu.......
odpowiedź
User
Gruba Kaśka
Szawarska? Ta mała krętaczka,która dobra była jedynie w podgryzaniu innych i totalnej destrukcji? Słuch wszelki po niej zaginął i dzięki Bogu! To właśnie Szawarska zapoczątkowała zmiany, które teraz Galę prowadzą w dół, a Bartosz nie ma pomysłu lub siły przebicia, aby coś z tym zrobić. I prawdopodobnie nie ma także budżetu, bo za darmo to studenci nie chcą już pracować.
Gala leci w dół, bo trudno, aby coś ciekawego powstawało kiedy dziennikarzew redkacji mają pisać co tydzień co najmniej jeden DUŻY tekst. Na dziennikarzach spoza redakcji też się oszczędza, bo niedaj Boże dostarczą coś lepszego niż to ci, którzy są zatrudnieni. Konkurencję trzeba kosić już w zarodku!
Ile jest teraz w Gali artykułów, które przepisano z Internetu? Tylko w internecie ludzie mają to za darmo. Gdzie jest Gala sprzed lat, gdzie z wyczuciem i smakiem balansowano pomiędzy lekkim plotkarstwem, a przekazywaniem ciekawych informacji?
odpowiedź