Skoda testuje w swoich samochodach personalizowane reklamy
Skoda testuje w Czechach opcję na wyświetlania na ekranach w samochodach spersonalizowanych reklam.
Reklamy mają wyświetlać się na panelach multimedialnych w nowych modelach Skody. Komunikaty mają być dostosowane do aktualnego stanu pojazdu czy pogody. Na przykład, kiedy poziom paliwa będzie niski, kierujący pojazdem dostanie reklamę najbliższej stacji benzynowej. A kiedy zacznie padać śnieg, pokaże się reklama marki opon itp.
Personalizowane reklamy w samochodach Skoda
Personalizowane reklamy będą też pochodziły od restauracji, hoteli, sklepów czy innych obiektów, w pobliżu których znajdzie się auto.
W pierwszej kolejności rozwiązanie zostanie udostępnione w Czechach dla modeli Scala, Kamiq, Superb, Karoq i Kodiaq. Poźniej usługa będzie też dostępna w innych krajach.
Nie wiadomo, czy będzie to domyślne ustawienia auta oraz czy kierowcy będą mogli zrezygnować z taj funkcjonalności.
W Polsce Skoda to jedna z najpopularniejszych marek samochodów. Od stycznia do końca lipca Polacy najczęściej rejestrowali po raz pierwszy auta właśnie tej marki. Według danych CEPiK, Polacy kupili i zarejestrowali dotychczas 30 837 aut tej marki, o 23,68 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Udział Skody w rynku wyniósł 13,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Skoda testuje w swoich samochodach personalizowane reklamy