SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel marek Śniadaniowa i Palma kontynuuje współpracę z Insignią

Firma Bielmar, klient agencji Insignia od 2022 roku, przedłuża współpracę, obejmującą obsługę marek smarowideł Śniadaniowa i Palma. 

Do działań agencji niezmiennie należą między innymi przygotowywanie koncepcji i strategii marketingowych oraz planowanie i realizacja kampanii mediowych. W ich ramach tworzone są liczne materiały promocyjne, w tym copywriterskie.

– Kolejny rok powierzamy komunikację naszych flagowych marek agencji Insignia. Brand hero w postaci Pani Śniadaniowej w dalszym ciągu pracuje dla marki Śniadaniowa. Dla Palmy kontynuujemy komunikację platformową, która została wypracowana w poprzednim roku – mówi Małgorzata Sienkiewicz, marketing manager, Bielmar.

Współpraca poskutkowała szeregiem niestandardowych działań, których przykładem jest udział marki Śniadaniowa w Wielkiej Trasie Śniadaniowej. Z kolei Palma rozpoczęła swoją komunikację na TikToku. 

Dołącz do dyskusji: Właściciel marek Śniadaniowa i Palma kontynuuje współpracę z Insignią

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ciężka sprawa sprzedać te sztucznie utwardzane oleje. Gdy mało było po 6 zł trochę się jeszcze sprzedawały, ale teraz sprzedaż śladowa jest.
odpowiedź
User
Alojzy
Ciężka sprawa sprzedać te sztucznie utwardzane oleje. Gdy mało było po 6 zł trochę się jeszcze sprzedawały, ale teraz sprzedaż śladowa jest.
jakieś podstawy takiej tezy?
odpowiedź