SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sport na Interii z mniejszą przewagą nad PrzegądSportowy.pl. Zyskały serwisy TVP Sport, Polsat Sport i Meczyki.pl (TOP10)

Wśród serwisów sportowym zdecydowanym liderem są WP SportoweFakty przed sekcją sportową Onetu. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły witryny „Przeglądu Sportowego”, TVP Sport, Polsat Sport i Meczyki.pl, a spore spadki - Sport.pl i dział sportowy Interii.

WP SportoweFakty, działające pod adresem sportowefakty.wp.pl, we wrześniu br. odwiedziło 6,36 mln realnych użytkowników, czyli 22,55 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 191,44 mln odsłon oraz spędzili przeciętnie godzinę, 11 minut i 52 sekundy - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne miejsca w rankingu zajmują sekcje sportowe pozostałych trzech czołowych portali horyzontalnych. Na Sport.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) 5,09 mln odwiedzających wykonało 85,49 mln odsłon i spędziło przeciętnie godzinę, pięć minut i 40 sekund. Sport.pl (Agora) zanotował 3,68 mln użytkowników, 56,42 mln odsłon oraz 23 minuty i 47 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja sportowa Interii -  2,51 mln użytkowników, 31,2 mln odsłon oraz 20 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W czołowej dziesiątce są po dwa serwisy dzienników prasowych i kanałów telewizyjnych. PrzeglądSportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 2,31 mln internautów, generując 19,58 mln odsłon oraz 32 minuty i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania, a sekcja sportowa SE.pl (Grupa ZPR Media) miała 1,49 mln odwiedzających, 4,39 mln odsłon oraz 2 minuty i 52 sekundy średniego czasu korzystania.

W dziale sportowym TVP.pl 1,86 mln internautów wykonało 18,23 mln odsłon oraz spędziło średnio godzinę, 11 minut i 59 sekund, a na PolsatSport.pl 1,66 mln odwiedzających wygenerowało 10,28 mln odsłon oraz 8 minut i 35 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Zestawienie zamykają Meczyki.pl (1,26 mln użytkowników i 31,91 mln odsłon) z wynikami i skrótami meczów oraz WRC.net.pl (891,8 tys. użytkowników i 3,07 mln odsłon) o sportach motoryzacyjnych.

W skali miesiąca WP SportoweFakty zyskały 105,4 tys. użytkowników, 15,5 mln odsłon oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 1,7, 8,8 i 4,6 proc. w górę), natomiast na Sport.onet.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 459,9 tys. (9,9 proc.) i odsłon o 9,02 mln (11,8 proc.) przeciętny czas spędzony przez użytkownika zmalał o 66 sekund (1,6 proc.).

Procentowo jeszcze większe mocniej w górę poszły statystyki kilku innych witryn. PolsatSport.pl zyskał 474,4 tys. odwiedzających i 2,49 mln odsłon (40 i 32 proc. w górę) przy spadku średniego czasu korzystania o 27 sekund (5 proc.). Na PrzeglądSportowy.pl przybyło 441,5 tys. internautów (23,6 proc.) i 1,95 mln odsłon (11,1 proc.), a przeciętny czas spędzony przez odwiedzającego skrócił się o 6 minut i 45 sekund (17 proc.).

Sekcja sportowa TVP.pl osiągnęła wzrost o 261,9 tys. użytkowników (16,4 proc.), 6,8 mln odsłon (59,5 proc.) oraz aż 30 minut i 37 sekund średniego czasu korzystania (74 proc.), a Meczyki.pl - o 299,7 tys. odwiedzających (31,1 proc.) i 4,12 mln odsłon (14,8 proc.), przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 6 minut i 18 sekund (15,8 proc.).

Natomiast dział sportowy SE.pl zanotował spadek o 299,5 tys. użytkowników, 1,68 mln odsłon i 39 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (czyli odpowiednio o 16,7, 27,7 i 18,5 proc.). Sport.pl stracił 102,1 tys. odwiedzających i 700,1 tys. odsłon (2,7 i 1,2 proc. w dół) przy minimalnym wydłużeniu się przeciętnego czasu korzystania (o 17 sekund, czyli 1,2 proc.).

Z kolei sekcja sportowa Interii przy spadku liczby odwiedzających o 433,1 tys. (14,7 proc.) zyskała 1,45 mln odsłon (4,9 proc.) oraz minutę i 12 sekund średniego czasu korzystania (6,2 proc.). Inaczej zmieniły się statystyki WRC.net.pl: liczba użytkowników zwiększyła się o 59,7 tys. (7,2 proc.), natomiast liczba odsłon zmalała o 1,61 mln (34,4 proc.), a średni czas korzystania o minutę i 51 sekund (45,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Sport na Interii z mniejszą przewagą nad PrzegądSportowy.pl. Zyskały serwisy TVP Sport, Polsat Sport i Meczyki.pl (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lilly from the valley
5 lat temu WP sporcie przegrywała wyraźnie z onetem, ktoś zatrudnił zawodowców, a ktoś gwiazdy mediów społecznościowych i mamy efekty.
12 4
odpowiedź
User
Katowice
Se bardzo w dół i ten czas na stronie... 2 minuty. Oczywiście wiecie z czego to wynika :)
13 4
odpowiedź