SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Women’s Health” i „Glamour” na plusie w I kwartale, „Uroda Życia” straciła najwięcej

W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrostami pochwalić się mogły „Women’s Health” i „Glamour”, a najwięcej straciła „Uroda Życia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 111 489 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego kwartału 2019 roku tytuł ten zanotował spadek o 5,86 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. uplasowała się na poziomie 73 790 egz., po spadku o 4,87 proc.

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem pisma w analizowanym miesiącu spadła o 3,63 proc. do 56 248 egz. Jak już informowaliśmy Agora zdecydowała o zamknięciu miesięczników „Logo” oraz „Avanti”. Większość pracowników tych tytułów została zwolniona. Najnowsze, łączone majowo-czerwcowe wydania „Avanti” oraz „Logo” dostępne w przedsprzedaży będą w tym przypadku ostatnimi. W przyszłości mają ukazywać się jedynie edycje specjalne.

Duży wzrost „Women’s Health”

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 23,11 proc. do 39 432 egz., odnotował „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który awansował z ósmej na szóstą lokatę.

Z kolei najwięcej - 27,22 proc. - stracił magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 32 239 egz. W zestawieniu spadł z 6. na 8. lokatę.

W marcu 2020 roku średnia sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli „Twojego Stylu”, wyniosła 108 106 egz., po spadku względem marca ub.r. o 7,37 proc.

Drugie było „Zwierciadło” (67 710 egz., w dół o 12,96 proc.). Podium uzupełnia „Avanti”, które spadło z pozycji lidera (66 097 egz., - 43,87 proc. - największy wzrost w zestawieniu).

Największy wzrost w tym ujęciu odnotował „Glamour” (Grupa Burda) - było to 12,87 proc. do 23 123 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Women’s Health” i „Glamour” na plusie w I kwartale, „Uroda Życia” straciła najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Kolorowa prasa, czy ktoś policzy ile hektarów lasów idzie pod topór kolorowej prasy
odpowiedź
User
Gola
Nie mogę patrzeć na spadki, jeszcze parę lat temu był to mocny magazyn z fantastycznym zespołem. A teraz?
odpowiedź
User
Gola
W sensie Pani.
odpowiedź